شناسهٔ خبر: 34175032 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

یک مدال دیگر برای ایران در پاراوزنه برداری جهان/ رضی به مدال نقره رسید

ملی پوش وزنه برداری جانبازان و معلولان کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان به مقام نایب قهرمانی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش جی پلاس، سامان رضی و علی‌اکبر قریب‌شی، پارا وزنه برداران ایران، در آخرین رویداد از روز هفتم مسابقات و دسته ۱۰۷+ کیلوگرم و به مصاف حریفان خود در گروه A رفتند.

رضی در حرکت اول وزنه ۲۳۰کیلویی را درخواست کرد و در مهار آن موفق بود. سپس در بالا بردن وزنه ۲۳۶ کیلویی در حرکات دوم و سوم خود موفق نشد و به عنوان چهارمی بسنده کرد.

علی اکبر قریب‌شی دیگر نماینده کشومان در همین وزن، ابتدا وزنه ۲۴۰ کیلویی را بالای سر برد و در حرکت دوم و سوم خود موفق به مهار وزنه‌های  ۲۵۰ و ۲۵۴ کیلویی نشد.

در نهایت دو نماینده کشورمان موفق شدند عناوین اول و چهارم این دسته را از آن خود کنند.

در این دسته وزنه‌بردار مالزی در رده‌ی نخست ایستاد و نماینده مکزیکو به نشان برنز دست یافت.

بدین ترتیب تا پایان روز هفتم مسابقات جمع مدال‌های تیم ملی ایران به ۵ رسیده که ۲ نشان آن طلا، ۲ نقره و یک نشان آن برنز است.

سیدیوسف یوسفی، امیر جعفری، نادر مرادی، روح‌اله رستمی، سیدحامد صلحی‌پور، سامان رضی، علی اکبر قریب‌‌شی، منصور پورمیرزایی و سیامند رحمان، ۹ ورزشکاری هستند که همراه حسین توکلی سرمربی، علی محمودی مربی و محمد تابع سرپرست تیم ملی، در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی جهان از ۲۱ تیر ماه با حضور ۴۴۱ ورزشکار از ۷۸ کشور به میزبانی قزاقستان در شهر نورسطان در حال برگزاری است.

 

نظر شما