شناسهٔ خبر: 34174952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار قم:

دامنه اثرگذاری فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه قم فرا استانی است

قم – ایرنا - استاندار قم بابیان جایگاه ویژه این استان در سطح کشور، دامنه اثرگذاری فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه قم را فرا استانی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز پنجشنبه در دیدار با اعضای شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان ضمن تقدیر از تعاملات مناسب این شورا، برگزاری جلسات منظم در خصوص نماز جمعه و مسائل مرتبط با فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه را لازم دانست.

وی وظیفه اداری و اعتقادی مدیران استان را تلاش برای برگزاری باشکوه نماز جمعه برشمرد و اضافه کرد: مسئولان اهتمام خود را در حمایت همه‌جانبه از این فریضه الهی قرار دهند.

سرمست همچنین دغدغه مهم مدیریت استان را مسائل فرهنگی ازجمله عفاف و حجاب عنوان و تصریح کرد: توجه به امر حجاب و عفاف یکی از شاخصه‌های ارزیابی دستگاه‌های دولتی است و عملکرد مدیران اجرایی بر اساس مستندات موجود موردبررسی قرارگرفته و امتیازدهی می‌شود.

ملاقات عمومی استاندار قم با تعدادی از شهروندان قمی

استاندار قم همچنین با تعدادی از شهروندان قمی ملاقات و ضمن شنیدن نکات و مسائل ایشان دستورات لازم برای حل آن‌ها را صادر کرد.

سرمست در این دیدارها با اشاره به اهمیت توجه به مسائل و مشکلات مردمی، اظهار کرد: حل این مشکلات، زمینه رفع دغدغه‌های خانواده‌ها را فراهم می‌کند.

ملاقات‌کنندگان در این دیدار مباحثی همچون هزینه و مشکلات ابتلاء اعضای خانواده به بیماری‌های صعب‌العلاج، مشکلات صنفی و پیگیری حقوق عمومی را مطرح کردند.

شهروندان قمی می‌توانند با مراجعه به دفتر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» درخواست خود برای ملاقات با استاندار را ارائه دهند.

۱۱۷۵ /

نظر شما