شناسهٔ خبر: 34174894 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دبیر شورای عفاف و حجاب سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان؛

بسترهای ترویج معیارها و ارزش های عفاف و حجاب باید بیش از پیش گسترش یابد

فاطمه میرساردو، گفت: مجموعه سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، یک نهاد انقلابی و ارزشی است و بایستی بسترهای لازم برای ترویج معیارها و ارزش های عفاف و حجاب بیش از پیش در این سازمان فراهم و گسترش یابد.

صاحب‌خبر -

" فاطمه میرساردو" دبیر شورای عفاف و حجاب سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، از برگزاری دومین نشست شورای فرهنگی، خبر داد و گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، نشست شورای فرهنگی با محوریت عفاف و حجاب در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برگزار شد.

فاطمه میرساردو، بیان داشت: عفاف و حجاب در اسلام مخصوص زنان نیست بلکه تمامی افراد جامعه ملزم به رعایت شئونات اسلامی و حفظ عفاف و رعایت حجاب در رفتارهای اجتماعی خود هستند.
دبیر شورای عفاف و حجاب سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، عنوان کرد: مجموعه جهادکشاورزی یک نهاد انقلابی و ارزشی است و باید بسترهای لازم برای ترویج معیارها و ارزش های عفاف و حجاب بیش از گذشته در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان فراهم و گسترش یابد.
وی، ابراز داشت: کارکنان سازمان اعم از مرد و زن باید در رعایت عفاف و حجاب از شیوه زندگانی ائمه معصومین علیه السلام بالاخص بانوان از  حجاب و عفاف حضرت فاطمه (س) الگو گیرند.
میرساردو، اضافه کرد: در این نشست، اقدامات انجام شده در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در سال گذشته بیان و به تبیین دستورالعمل ها و قوانین ابلاغی جدید شورای عفاف و حجاب در سال جدید پرداخته شد.

دبیر شورای عفاف و حجاب سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، ادامه داد: در این جلسه سایر اعضاء ضمن ارائه دیدگاه ها و پیشنهادات خود در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مواردی از قبیل تداوم برگزاری کلاس های آموزشی عقیدتی و مشاوره برای کارکنان، نظارت بیشتر بر نحوه رعایت عفاف و حجاب در ستاد این سازمان، ادارات کل تابعه، مدیریت ها و مراکز خدمات جهاد کشاورزی مطرح شد.

 

 

 

 

نظر شما