شناسهٔ خبر: 34174440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در لرستان؛

قرارگاه خاتم الانبیاافسر جنگ اقتصادی است/تربیت نیروهای فنی ومتدین

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، تاکید کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء افسر جنگ اقتصادی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر پنجشنبه در دیدار با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، اظهار داشت: حقیقتاً قرارگاه خاتم الانبیا مایه سربلندی ایران شده است و با کارهایی که انجام داده است می توان به اهداف بلند و بزرگ رسید.

وی با تاکید بر اینکه قرارگاه خاتم الانبیا نماد پیشرفت در کشور شده است، عنوان کرد: قرارگاه کارهای بزرگ و پر افتخاری انجام داده است در حالی که از عهده دیگران بر نمی آید و این امر باعث شده که راه بزرگ افتخار و پیشرفت را برای ما ترسیم کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری ۴۰ سال گذشته انقلاب را «افتخار به گذشته» نامیدند و یکی از افتخارات انقلاب، قرارگاه خاتم الانبیا است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه گام دوم انقلاب، گام پیشرفت و توسعه است، افزود: این گام را جوانان بر می دارند و افتخار قرارگاه خاتم تربیت نیروهای مهندسی و فنی جوان، متدین و متعهد است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ما را تحریم کردند ولی الان در اوج اقتدار نظامی هستیم، افزود: با پیشرفت، خودکفایی و اعتماد به نفس می توانیم به اقتدار اقتصادی برسیم، دشمن در جنگ اقتصادی شکست می خورد و قطعاً این اتفاق خواهد افتاد.

‌نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، تاکید کرد: قرارگاه خاتم االانبیا افسران جنگ اقتصادی هستند و باید به این امر افتخار کند و با قوت پروژه ها و محرومیت زدایی را دنبال کند چرا که محرومیت زدایی از برکات کار این نهاد است.

نظر شما