شناسهٔ خبر: 34174405 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تیراندازی | لینک خبر

مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره لیگ سلاح‌های بادی کشور برگزار شد

مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره لیگ سلاح‌های بادی با اهدای کاپ و مدال به تیراندازان و تیم‌ها برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، آیین اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات لیگ سلاح‌های بادی عصر امروز 27 تیرماه با حمایت شرکت بیژن در محل سالن فینال فدراسیون تیراندازی برگزار شد.
دراین مراسم علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی، دکتر مهین فرهادی زاد، معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان و دکتر علینژاد، رئیس فدراسیون وشو ، حسین آقازمانی دبیر شورای ورزش سازمان صدا و سیما، سرپرستان و مدیران تیم ها و باشگاه ها و دیگر مسئولان ورزش حضور داشتند.
ملک‌محمدی دبیر فدراسیون‌تیراندازی در این‌ مراسم گفت: به لحاظ اینکه در این دوره از لیگ‌ شاهد رکورد‌شکنی‌ها بودیم، لیگ‌ خوبی را شاهد بودیم. هیچگاه به خودمان بیست نمی‌دهیم چون دنبال ارتقای داخلی لیگ هستیم. لیگ‌ما ویژگی‌های زیادی داشت اول اینکه شاهد حضور اهالی رسانه بودیم. به علاوه حضور جوانان و نوجوانان در کنار رکوردشکنی‌ها از نکات مثبت بود.
وی در ادامه افزود: لیگ 98 با حضور پررنگ‌تر تیم‌ها استارت می‌خورد. مربیان لیگ را رصد می‌کنند و نفرات منتخب به تیم ملی دعوت می‌شوند. خوشحالیم این مراسم با مدال طلای تیراندازان در میکس مسابقات جهانی در آلمان همزمان شده است.
فرهادی‌زاد نیز با اشاره به تلاش و عملکرد دختران تیرانداز در میادین جهانی و آسیایی خاطر نشان کرد: اولین پرچمدار ایران، اولین مدال‌آور ایران در بازی‌های آسیایی از رشته تیراندازی بود و این رشته فرصت درخشش دختران را فراهم کرده است. در بخش پسران تیراندازی نیز اولین‌های زیادی داریم.
وی در ادامه افزود: همه تیراندازان و چه مسئولان و مربیان باید به فرزندانمان در این رشته کمک کنیم.
این مسابقات با حضور 31 تیم در تفنگ‌و 31 تیم در تپانچه و با شرکت 396 تیرانداز (190 مرد و 206 زن) از آبان‌ماه سال گذشته آغاز و اسفند ماه به پایان رسیده بود.

نظر شما