شناسهٔ خبر: 34174306 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خدمت به علما مهمترین رسالت مرکز بزرگ اسلامی است

سنندج - ایرنا - مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: خدمت به علما و روحانیون از مهمترین رسالت ها و برنامه های این مرکز است چون علما و روحانیون در جامعه نقش و جایگاه مهمی دارند و خدمت به این قشر زحمتکش یک ضرورت است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام منتظری روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سروآباد اظهار داشت: علما و روحانیون در خط مقدم خدمتگزاری به مردم هستند و با روشنفکری و هدایت مردم به سوی آموزه های دینی اسلامی باعث ترویج دین و تقویت باورهای دینی می شوند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور یادآور شد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر که وظیفه دینی و شرعی همه افراد جامعه است در جامعه ما بیشتر توسط روحانیون و علمای دینی ترویج داده می شود و این جایگاه مهم روحانیون و علمای دینی را پیش از پیش نمایان می کند.

در این مراسم از زحمات یکساله ملا رمضان حق پناه تقدیر و ملا عبدالرحمان کریمی به عنوان مدیر جدید مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سروآباد منصوب و معرفی شد.

همچنین امروز طی مراسمی مدیر شرکت گاز شهرستان سروآباد معرفی شد، در این مراسم که در دفتر فرماندار برگزار شد از زحمات امید رجبی نیا تقدیر و سعدی بهرامی به عنوان رئیس جدید شرکت گاز معرفی و منصوب شد.

شهرستان سروآباد با ۷۳ روستا، ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیت ۵۰ هزار نفری در فاصله ۹۰ کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

۷۳۵۴/‌۹۱۰۲

برچسب‌ها:

نظر شما