شناسهٔ خبر: 34174298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازیکنان جدید با نظر کادر فنی جذب شاهین می‌شوند

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: با نظر کادر فنی بازیکنان دیگری جذب خواهند شد که منتظر نظر نهایی کادر فنی هستیم در این زمینه هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شاهین شهرداری بوشهر که از یکشنبه برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه گرامیداشت شهدای استان فارس در شیراز به سر می‌برد، فردا نخستین دیدار خود را در این رویداد ورزشی برگزار می‌کند.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر در این باره گفت: پس از دیدار تدارکاتی که با قشقایی داشتیم تمرینات تیم به طور منظم ادامه یافت و فردا (جمعه) در نخستین بازی تورنمنت چهارجانبه، به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز خواهیم رفت.

خداکرم ایزدپناه افزود: پس از پایان تورنمنت شهدای فارس با توجه به نوبت دهی مرکز پزشکی فوتبال(ایفمارک) برای انجام آزمایش‌های پزشکی راهی تهران خواهیم شد تا سه شنبه اول مرداد در این مرکز حضور داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری دیدارهای تدارکاتی در تهران بیان کرد: پس از انجام آزمایش‌ها، دو بازی تدارکاتی در روزهای دوم و سوم مرداد با تیم‌های بادران تهران و استقلال خوزستان در نظر گرفته شده و پس از دو روز استراحت، از یکشنبه ششم مرداد تمرینات در بوشهر پیگیری خواهد شد.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر درباره ادامه جذب بازیکنان جدید نیز گفت: با نظر کادر فنی بازیکنان دیگری نیز جذب خواهند شد که منتظر نظر نهایی کادر فنی هستیم تا کارها انجام گیرد.

تورنمنت چهارجانبه یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس از جمعه ۲۸ تیر با حضور تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، پارس جنوبی جم و گل گهر سیرجان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ک

آخرین خبرها از شاهین بوشهر

نظر شما