شناسهٔ خبر: 34174253 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ساباتینی: اگر ايكاردى بازيكن من بود، همسر جديدى براى وندا نارا پيدا مى كردم؛ اگر مقدار زیادی پول داشتم، نیمار را جذب می کردم

حسین باقرشاهی

والتر ساباتینی، مدیر ورزشی بولونیا می گوید وندا دلیل رفتار ایکاردی است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- رفتارهای جنجالی ایکاردی در فصل گذشته باعث شد که باشگاه اینتر او را از لیست خود برای پیش فصل هم خارج کند و حالا والتر ساباتینی به این حواشی واکنش نشان داده است.

مدیر ورزشی تیم بولونیا در این باره به گاتزتا دلو اسپورت می گوید:

اگر ایکاردی بازیکن من بود، برای وندا یک همسر جدید پیدا می کردم تا از مائورو فاصله بگیرد. مائورو یک پسر فوق العاده و پدر دوست داشتنی است.

ساباتینی که بیماری های زیادی را پشت سر گذاشت تا سمت مدیر ورزشی را در تیم بولونیا بپذیرد در این باره می گوید:

انعطاف پذیری کلید زندگی در این جهان است. من معمولا در مقابل چیزهای مختلف با انعطاف پذیری واکنش نشان می دهم. من هیچوقت با شیطان عهدی نبسته ام و فقط با خودم عهد کرده ام شاید بخاطر این که خودم شیطان هستم. در طول 40 روزی که دوبار به اغما رفت، به گفته پزشکان دنیای بعد از مرگ را تجربه کردم.

او اضافه می کند:

همچنین با خدا مذاکره کردم. با رعایت ادب کامل و همچنین با عصبانیت. من احساس می کنم برای رفتن به بهشت آماده هستم ولی او کلید ها را به من نداد.

او همچنین در مورد واکنش ماتیا دسترو به بیماری میهایلوویچ می گوید:

از واکنش ماتیا دسترو متعجب شدم. او تاکنون انقدر روشن فکر نبوده است. او قبلا عجیب تر بود. او وقتی نام سینیشا را شنید گریه کرد. به نظر می رسد میهایلوویچ واقعا قلب او را بدست آورده است.

او همچنین در مورد بازگشت احتمالی مانولو گابیادینی می گوید:

اگر بخواهم راستش را بگویم سینیشا از ما خواسته است که برای جذب مهاجم جدید پولی را خرج نکنیم چون او روی دسترو حساب کرده است و می خواهد دفاع را تقویت کنیم.

وی همچنین در مورد شایعات جذب نیمار توسط يوونتوس می گوید:

اگر مقدار زیادی پول داشتم، نیمار را جذب می کردم چرا که می خواهم هواداران لذت ببرند. فوتبال یک چیز فوق العاده است.

نظر شما