شناسهٔ خبر: 34172566 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مقرهای تروریستهای چینی در غرب ادلب در هم کوبیده شد

جنگنده های روسی و سوری مواضع و مقرهای فرماندهی تروریستهای گروه موسوم به حزب الترکستانی که اغلب آنها چینی هستند را در جنوب غرب ادلب بمباران و منهدم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، جنگندهای روسی و سوری شب گذشته مواضع تروریست‌های حزب الترکستانی (اکثریت آنها چینی هستند) را در جسر الشغور در حومه جنوب غربی ادلب بمباران کردند.

منابع سوری اعلام کردند که ۲۰ حمله شب گذشته به مواضع و مراکز فرماندهی تروریست‌های حزب الترکستانی در شهر جسرالشغور انجام شده است.

این حملات به دنبال رصد تحرکات گروههای تروریستی که قصد جابجایی مهمات از انبارهای خود به مراکز جدید را داشتند، انجام شد و طی حملاتی دقیق ۵ مقر اصلی تروریست‌ها در جسرالشغور نابود شد و شماری زیادی از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند

از سوی دیگر خبرنگار اسپوتنیک از درگیری‌های شدید در جبهه السرمانیه در نقطه تلاقی استان‌های لاذقیه- حماه و ادلب میان ارتش سوریه و تروریست‌ها خبر داد و اعلام کرد که نیروهای سوری پیشرفت‌هایی داشتند اما اوضاع دشوار منطقه عملیات و وزش باد شدید در مرکز و شمال سوریه این عملیات را متوقف کرد.

این درحالی است که یک منبع نظامی سوری از گلوله باران مواضع تروریست‌های جبهه النصره در شمال غرب سوریه از سوی توپخانه ارتش سوریه خبر داد.

نظر شما