شناسهٔ خبر: 34171173 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

اعتبارات لارستان امسال 18 درصد افزایش یافت

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان اعلام کرد که اعتبارات نفت و گاز و تملک دارائی‌های سرمایه‌ای این شهرستان در سال 98 بالغ بر 18 درصد

صاحب‌خبر -

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان اعلام کرد که اعتبارات نفت و گاز و تملک دارائی‌های سرمایه‌ای این شهرستان در سال 98 بالغ بر 18 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، جلیل حسنی پنجشنبه 27 تیر در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان لارستان گفت: امسال از محل اعتبارات 3 درصد نفت و گاز و تملک دارایی‌های سرمایه ای استانی 23 میلیارد و 600 میلیون تومان به لارستان اختصاص یافته است.

او افزود: از این رقم حدود 17 میلیارد و 458 میلیون تومان سهم اعتبارات 3 درصد نفت و گاز و 6 میلیارد و 143 میلیون تومان هم سهم اعتبارات تملک دارایی‌ها است .

فرماندار ویژه لارستان، توزیع این اعتبارات را متناسب با سیاست‌های شورای برنامه‌ریزی و توسعه فارس و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها دانست و گفت: راه، آب و بهسازی روستایی، تکمیل پوشش فرستنده‌های رادیویی و تلویریونی و اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستایی، اولویت‌های این شهرستان است که 56 درصد اعتبارات نفت و گاز به این موضوعات اختصاص دارد.

او با تاکید براینکه هنر مدیران حداکثر استفاده از اعتبارات و امکانات محدود موجود است، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را از دیگر اولویت‌ها دانست.


انتهای پیام انتهای پیام

نظر شما