شناسهٔ خبر: 34170684 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار اردبیل:

بیمارستان سازی در استان اردبیل نیازمند مشارکت بخش خصوصی است

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: برای ساخت بیمارستان در استان در مدت زمان کم نیازمند مشارکت بخش خصوصی هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر بهنام جو روز پنجشنبه در دیدار با معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: دولت در راستای تسریع در اجرای پروژه های بیمارستانی با ارائه تسهیلات و مشارکت در تامین پزشک و تجهیزات بیمارستانی آماده همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

وی بیان کرد: بخش خصوصی می تواند با ورود در زمینه ساخت و تجهیز بیمارستان با دولت در این امر مشارکت کرده و پزشکان مورد نیاز نیز با همکاری دولت فعالیت کنند.

استاندار اردبیل با اشاره به مشکل کمبود تجهیزات در برخی بیمارستان های استان خواستار اختصاص اعتبار از سوی وزارت بهداشت جهت خرید این تجهیزات شد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم در این دیدار از تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ترومای اردبیل خبر داد.

قاسم جانبابایی افزود: اقدامات اجرایی بیمارستان ترومای اردبیل به اتمام رسیده و با مشارکت مسوولان استانی این بیمارستان درسفر رئیس جمهوری به استان افتتاح می شود.

وی با اشاره به اجرای بیمارستان نجف زاده اردبیل گفت: این بیمارستان در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته و به صورت نیمه تمام نیز می توان اجرای آن را به بخش خصوصی واگذار کرد.

جان بابایی گفت: در صورت مشارکت بخش خصوصی تامین تجهیزات و اختصاص تسهیلات از جمله کمک های دولت برای اجرای این بیمارستان خواهد بود.

وی بیان کرد: دولت نیز در خصوص تعرفه های درمان با بخش خصوصی مشارکت کرده و این بیمارستان ها با همکاری بخش دولتی می تواند موفق عمل کند.

۳۰۰۶/‏۶۰۱۶

نظر شما