شناسهٔ خبر: 34168184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح (مهربانی در مهر) در خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور

اجرای طرح «مهربانی در مهر» به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و در آستانه آغاز سال تحصیلی به منظور تهیه نوشت افزار اسلامی- ایرانی و کتاب‌های کمک درسی برای کودکان و دانش آموزان استان‌های سیل زده، اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد علی محمد جهانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی گفت: این طرح در راستای اولویت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای امداد فرهنگی و تأمین نیاز‌های روانی کودکان و نوجوانان در مناطق سیل‌زده از ۲۰ تیر لغایت ۳۰ مردادماه برگزار می‌شود.

جهانی افزود: در زمان اجرای این طرح ، کتابخانه‌های عمومی استان خراسان شمالی هم راستا با سایر استان‌ها بعنوان پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه کودکان و دانش آموزان سیل زده خراسان شمالی اولویت دریافت این کمک‌ها را دارند، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته اقلام جمع‌آوری شده پس از ساماندهی و تفکیک، تا تاریخ ۱۰ شهریور به انبار اداره کل منابع ارسال می‌گردد تا پس از ارزیابی‌های لازم به استان‌های سیل زده ارسال شود و در اختیار کودکان و دانش‌آموزان این مناطق قرار گیرد.

در ماه مبارک رمضان نیز طرحی با عنوان «بهار مهربانی در بهار قرآن» که به توزیع عادلانه اقلام جمع‌آوری شده در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت ماه مبارک رمضان اختصاص داشت، اجرا شد.

انتهای پیام/د

اجرای (طرح مهربانی در مهر )در خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور

نظر شما