شناسهٔ خبر: 34168174 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آیفون‌ XR پرفروش‌ترین گوشی در ایالات متحده آمریکا

پس از انتشار فهرست سهم بازار شرکت‌های مختلف تولیدکننده گوشی در آمریکا مشخص شد که اپل بیشترین فروش را در این کشور دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی فهرستی از ارزش سهم شرکت‌های مختلف و میزان فروش آن‌ها در ایالات متحده آمریکا منتشر شده است. گوشی آیفون XR در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۹ با داشتن ۷.۸ درصد از سهم بازار بیشترین فروش را در ایالات متحده آمریکا داشته است.

در ضمن دو گوشی دیگری که در فهرست گوشی‌های پرفروش آمریکا قرار داشتند نیز از محصولات شرکت اپل بودند. این دو گوشی آیفون ۸ و آیفون XS Max هستند. گلکسی S10 و گلکسی +S10، پرچمداران جدید سامسونگ نیز در جایگاه‌های چهارم و پنجم قرار داشتند.

افزایش سریع فروش گوشی‌های موتورولا

اتفاق جالبی که در سه ماهه دوم رخ داد افزایش محبوبیت گوشی‌های مقرون به صرفه موتورلا بود. گوشی‌های Moto G و Moto E با اپراتور Verizon بسیار خوب کار می‌کردند. موتورولا با داشتن ۸.۱ درصد از سهم بازار که ۳.۳ درصد از سال گذشته بیشتر بوده به پیشرفت خود ادامه داده است.

هوآوی و بحران تحریم‌ها

فروش گوشی‌های هوشمند هوآوی در سه ماهه دوم سال جاری به شدت تحت تاثیر قرار گرفت، زیرا افراد کمتری پس از انتشار اخبار مربوط به تحریم این شرکت از گوشی‌های هوآوی خریداری می‌کردند. همچنین صاحبان فعلی گوشی‌های هوآوی نیز از خرید دستگاه دیگری از این شرکت اجتناب کردند.

این گزارش به ما نشان می‌دهد که در حالی که هوآوی موفق به پایان رساند این سه ماهه با فروش بیشتر از همین دوره در سال گذشته شده، فروش این شرکت در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است. این شرکت هنگامی که در ماه ژوئن خبر تحریم شدنش در دنیا پیچید، ۹ درصد کمتر از ماه مه فروش داشته است.

بیشتر بخوانید: ۲۰ گوشی برتر نیمه اول ۲۰۱۹ +تصاویر

با وجود خبر‌های بدی که برای هوآوی و آنر در سراسر جهان منتشر شد، این شرکت و زیرمجموعه‌اش توانستند فروش بسیار بالایی در چین داشته باشند و ۴۶.۱ درصد ارزش سهم را در سه ماهه دوم از آن خود کند. این عدد بدان معناست که تقریبا از هر دو چینی یک نفر دارای تلفن همراه ساخت هوآوی است.

انتهای پیام/

اپل در آمریکا بیشترین فروش را در بین گوشی‎‌های دیگر دارد

برچسب‌ها:

نظر شما