شناسهٔ خبر: 34167535 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کاراته قهرمانی آسیا – ازبکستان| قرعه کشی رقابتها انجام شد/ کاراته‌کاهای ایران حریفان خود را شناختند

با انجام قرعه کشی شانزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا، نمایندگان کاراته کشورمان حریفان خود را شناختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، قرعه کشی شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان انجام شد که بر اساس قرعه کاراته کاهای کشورمان با حریفان ذیل مبارزه خواهند کرد:

بخش بانوان
کاتا انفرادی: در گروه یک فاطمه صادقی با کاتاروهایی از بنگلادش، ویتنام، ماکائو، هنگ کنگ، چین تایپه، اندونزی و قزاقستان همگروه است. 
در وزن ۵۰- کیلوگرم: سارا بهمنیار پس از دیدار با تی هونگ دین از ویتنام، در صورت برد با میهو میهارا ژاپنی مبارزه خواهد کرد.
در وزن ۵۵- کیلوگرم: طراوت خاکسار با دپیکا دیمان از هند روبرو می شود و در ادامه در صورت برتری با مائه اسو از فیلیپین مبارزه می کند.
در وزن ۶۱- کیلوگرم: رزیتا علیپور ابتدا با وان یو چویی از هنگ کنگ مبارزه می کند.سپس با برنده فیلپین، اندونزی و بنگلادش دیدار خواهد کرد. 
در وزن ۶۸- کیلوگرم: زهرا یاوری در اولین مسابقه با جورجیا زمانیا از اندونزی مبارزه خواهد کرد و در صورت برد به مصاف برنده ترکمنستان و تاجیکستان می رود.
در وزن ۶۸+ کیلوگرم: حمیده عباسعلی موخلاریم کاکیمجونوآ از ازبکستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی با پریشکا میتال از هند روبرو خواهد شد.
کومیته تیمی ایران ابتدا با ازبکستان دیدار می کند و در صورت برد با برنده فیلیپین و اردن مبارزه خواهد داشت.
کاتای تیمی ایران با ترکیب الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده در گروه یک با تیم های هنگ کنگ، ویتنام، بنگلادش و هند مبارزه می کند.

بخش مردان
کاتا انفرادی: ابوالفضل شهرجردی در گروه یک با کاتاروهایی از نپال، ژاپن، هند، قطر، فلسطین، قرقیزستان، کویت، هنگ کنگ و قزاقستان همگروه است.
در وزن ۵۵- کیلوگرم: رضا روشن پس از استراحت در دور اول، دور دوم با برنده دیدار فیلیپین و هند مبارزه می کند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم: مجید حسن نیا پس از استراحت در دور نخست با برنده قزاقستان و هند دیدار می کند.
در وزن ۶۷- کیلوگرم: امیر مهدی زاده به مصاف حریفان خود خواهد رفت.
در وزن ۷۵- کیلوگرم: بهمن عسگری دور اول با یی ژو  وانگ از چین دیدار می کند سپس به مصاف دانشکومار سلواکومار از مالزی خواهد رفت.
در وزن ۸۴- کیلوگرم: ذبیح اله پورشیب پس از استراحت در دور اول، دور دوم به مصاف برنده ترکمنستان و قزاقستان می رود. 
در وزن ۸۴+ کیلوگرم: سجاد گنج زاده دور اول با مینسو یانگ از کره جنوبی و در صورت برتری با سامانروی آلوروران از مالزی مبارزه خواهد کرد.
کومیته تیمی ایران ابتدا به مصاف تیم ترکمنستان می رود و در صورت برد رودرروی تیم قزاقستان قرار می گیرد.
کاتای تیمی ایران با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، میلاد فرازمهر و علی زند در گروه ۲ با تیم های کویت، هند، اندونزی، ژاپن و تاجیکستان همگروه است.
انتهای پیام/س

نظر شما