شناسهٔ خبر: 34167354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار چهارمحال و بختیاری شهادت قربانعلی امیدی را تسلیت گفت

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه با صدور پیامی شهادت مدافع وطن " قربان علی امیدی ارجنکی " را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شهید قربان علی امیدی ارجنکی از کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، روز چهارشنبه در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه در پاسداری از امنیت وطن در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی شهادت شهید قربانعلی امیدی ارجنکی که در راه دفاع از امنیت کشور در درگیری با اشرار مسلح در شهرستان فنوج استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید، را تسلیت گفت.

در پیام اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است:شهدا نماد ایثار و فداکاری‌اند و نزد پروردگار متعال بالاترین درجات را داشته و روزی می‌خورند.

این پیام می افزاید: شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

استاندار تاکید کرده است: اینجانب عروج ملکوتی ستوان یکم "قربانعلی امیدی ارجنکی" را که در دفاع از آرمان‌ها و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راه مبارزه با اشرار مسلح جان شیرین خود را نثار نموده به محضر امام عصر (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ضل العالی)، خانواده معظم شهدا و بازماندگان مکرم، فرماندهی و پرسنل فداکار نیروی انتظامی و مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری تسلیت عرض نموده و علو درجات این شهید والامقام را از درگاه الهی مسئلت دارم

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری تاکنون بیش از دو هزار و 400 شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

2097

نظر شما