شناسهٔ خبر: 34166742 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

جام شهدا اولین نمایش پرسپولیس کالدرون

صاحب‌خبر -

رقابت‌های جام شهدا در دو روز دوم و چهارم مردادماه در تهران توسط اتحادیه فوتبال باشگاه های ایران و با حضور تیم پرسپولیس برگزار می شود. 

به گزارش تابناک ورزشی، جام شهدا جامی چهارجانبه است که چهارتیم مطرح لیگ برتر فوتبال ایران در آن حضور داشته و باهم رقابت خواهند کرد. پرسپولیس، ماشین سازی، فولاد و سایپا چهار تیم شرکت کننده در رقابت‌های چهارجانبه جام شهدا امسال هستند. این نخستین میدان و محک جدی تیم کالدرون با نفرات جدید مقابل چشم تماشاگران خواهد بود.

امروز همچنین اعلام شد که قرعه کشی این رقابت‌ها طی مراسمی در روز شنبه آینده با حضور نمایندگان تیم‌ها و خبرنگاران برگزار خواهد شد که البته تاریخ قطعی آن به زودی اعلام خواهد شد. گفته می شود این دیدارها به طور زنده از طریق شبکه سه پخش می شود.

رقابت‌های جام شهدا از سال ۱۳۹۳ آغاز شد و تا امروز سه دوره آن در سال‌های ۹۳، ۹۴ و ۹۶ برگزار شده است. در اولین دوره تیم‌های استقلال، تراکتور، ملوان و پیکان در این رقابت‌ها حضور داشتند که تراکتور با شکست استقلال در فینال به مقام قهرمانی رسید.

در سال ۹۴ و دومین دوره رقابت‌ها پرسپولیس، صبا، سایپا و ذوب آهن در این رقابت‌ها شرکت کردند که تیم صبا در فینال پرسپولیس را شکست داده و قهرمان شد. در سال ۹۶ هم که تیم‌های تراکتور، سایپا، پدیده و پارس جنوبی در آن حضور داشتند هم تراکتور برای دومین بار در این جام به مقام قهرمانی رسید. رقابت‌های جام شهدا در سال ۹۸ مثل دو دوره قبلی در ورزشگاه شهر قدس تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما