شناسهٔ خبر: 34162666 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

ده‌لیخت به یووه پیوست پیشنهاد میلان به مودریچ

ماتیاس ده‌لیخت، مدافع 19 ساله هلندی پس از کش‌وقوس‌های فراوان به یووه پیوست. بارسا، بایرن مونیخ و منچستریونایتد نیز به دنبال جذب او بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، سولسشر، سرمربی نروژی شیاطین سرخ دوباره از نیاز تیم به پوگبا خبر داد و گفت: «ترکیب تیم را حول پوگبا چیدمان و بازسازی خواهم کرد.» رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند در تازه‌ترین اقدام مدیران یونایتد برای جلوگیری از ترک پوگبا از اولدترافورد، برچسب 200 میلیون یورویی روی او زده‌اند. همچنین برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی از رد پیشنهادهای خرید مگوایر توسط دو باشگاه شهر منچستر، توسط مدیران این تیم خبر داد.

«اسکای» مدعی شد که سران آرسنال با ویلیام صلیبا، مدافع 18 ساله فرانسوی باشگاه سن‌اتین به توافق رسیده است. این مدافع مورد توجه لیورپول و تاتنهام نیز قرار گرفته بود. «اسکای» در ادامه نیز از خرید قرضی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید توسط توپچی‌ها خبر داد. خود او نیز خواهان بازی در ورزشگاه امارات است. روی هاجسون، سرمربی کریستال پالاس در مصاحبه‌ای از پیشنهاد مالی پایین آرسنالی‌ها برای جذب ویلفرد زاها، وینگر خود خبر داد و گفت آرسنالی‌ها متوجه ارزش او نشده‌اند.

تاتنهام برای خرید نیکو زانیولا، هافبک 20 ساله ایتالیایی پیشنهاد جدیدی را به مدیران آس رم داده است. در بسته پیشنهادی جدید آنها پس از توبی آلدرویرلد، این بار موسی سیسوکو، هافبک فرانسوی 29 ساله حضور دارد. البته سران رم نیز درخواست مالی به علاوه این تعویض درخواست کرده‌اند. کیارن تریپیر، مدافع 28 ساله اسپرز‌ها نیز با اتلتیکومادرید به توافق رسید. ارزش قرارداد او 22 میلیون یورو خواهد بود. تاتنهام نیز در عوض خواهان جذب آنخل کوره‌آ، هافبک 24 ساله آرژانتینی قرمزسفیدها شده است.

باکویوکو، هافبک 24 ساله فرانسوی باشگاه چلسی که به طور قرضی به آث‌میلان رفته بود به احتمال قوی این فصل نیز به صورت قرضی در پاری‌سن‌ژرمن بازی خواهد کرد. عبدو دیالو، مدافع 23 ساله اسبق دورتموند با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو به مدت پنج سال، به پاری‌سن‌ژرمن پیوست.

ماتیاس ده‌لیخت، مدافع 19 ساله هلندی پس از کش‌وقوس‌های فراوان به یووه پیوست. بارسا، بایرن مونیخ و منچستریونایتد نیز به دنبال جذب او بودند. حمزه رفیعا، هافبک تهاجمی اسبق باشگاه لیون فرانسه به سیاه‌سفیدها پیوست. ماریو مانزوکیچ، مهاجم 33 ساله کرواسی باشگاه نیز به اورتون انگلیس لینک شده است. کانسلو، دفاع راست پرتغالی بانوی پیر نیز به احتمال قوی در یووه خواهد ماند. منچسترسیتی حاضر به پرداخت 60 میلیون یورو برای جذب او نشد.

بعد از شایعه پیشنهاد تاتنهام به رئال مادرید برای خرید گرت‌بیل، مدیر برنامه‌های او در مصاحبه‌ای همه این اخبار را تکذیب کرد. به نقل از «دی ماتریزیو» خبرنگار ایتالیایی، لوکا مودریچ از آث میلان پیشنهاد جدیدی دریافت کرده است. حقوق سالانه 13 میلیون یورو روسونِری‌ها برای این هافبک 33 ساله کرواسی باعث شده است که او را وسوسه کند.

نظر شما