شناسهٔ خبر: 34162375 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افزایش تعداد پزشکان درمانگاه تامین اجتماعی شهیدسپهری

رئیس درمانگاه شهید سپهری تامین اجتماعی همدان از افزایش تعداد پزشکان این مرکز درمانی خبر داد و گفت: یک‌میلیارد و 500 میلیون ریالی برای تهیه لوازم مصرفی پزشکی هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

محسن اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در سه ماه ابتدای امسال یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال در تهیه لوازم مصرفی پزشکی درمانگاه شهید سپهری هزینه شده است.

وی با اشاره به فعالیت پزشکان درمانگاه شهید سپهری گفت: قبلا سه پزشک شیفت صبح در درمانگاه شهید سپهری فعالیت داشت که در حال حاضر تعداد افزایش یافته و به چهار پزشک رسیده است.

رئیس درمانگاه شهید سپهری تامین اجتماعی همدان از اجرای طرح غربالگری فشار خون در این مرکز خبر داد و گفت: با ایجاد امکانات لازم غربالرگی فشار خون گروه‌های هدف توسط عوامل مرکز بهداشت در درمانگاه انجام شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه رضایتمندی از خدمات بالاست و تنها گاهی با مشکل تامین دارو مواجه هستیم که البته مسئله کشوری است افزود: داروهای مورد نیاز بیماران دیابتی و تیروئید گاهی با کمبود مواجه است هرچند در حال حاضر  این نوع داروها تامین شده است.

اکبری با اشاره به اینکه امیدواریم با تامین بودجه چندین اتاق درمانگاه را طبق استانداردها مجهز کنیم تا خدمات بهتری ارائه شود خاطرنشان کرد: طبق روال اقدامات انجام‌ می‌شود و کمبود متخصص بر اساس چارت سازمانی وجود ندارد.

انتهای پیام/89026/

نظر شما