شناسهٔ خبر: 34162329 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

به بهانه برگزاری همایش تبلیغاتی اشرف۳ ؛

نگاهی به کنسرت رجوی در آلبانی +عکس

گروهک تروریستی منافقین تلاش می‌کند ازرهگذر برگزاری همایش‌های سالانه که بیشتر به فستیوال یا کنسرت شبیه است ودوپینگ رسانه‌ای با کمک شبکه‌ها و مطبوعات خارجی، خودرا تنها آلترناتیو جمهوری اسلامی جلوه دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، شو تبلیغاتی سازمان مجاهدین خلق [منافقین] در آلبانی پس از پنج روز پول‌پاشی با حضور تعدادی از سیاستمداران بازنشسته، بدون هیچ دستاوردی به پایان رسید.

این سازمان تلاش می‌کند از رهگذر برگزاری همایش‌های سالانه که بیشتر به فستیوال یا کنسرت شبیه است و دوپینگ رسانه‌ای با کمک شبکه‌ها و مطبوعات خارجی، خود را تنها آلترناتیو جمهوری اسلامی جلوه دهد.

محتوای این نشست‌ها معمولا عاری از ارزش بوده و پرداختن به آن وقت تلف کردن است؛ اما بررسی حاشیه‌هایش گاهی برای سرگرمی مفید به‌نظر می‌رسد.

یکی از این موارد، حضور سمپات‌های رنگ‌پریده و کمپ نشین مجاهدین خلق در کنار اتباع روزمزد سایر کشورهاست که در ازای مبالغی حاضر می‌شوند سیاهی لشکر دارودسته رجوی باشند.

توجه به یک حاشیه دیگر خالی از لطف نیست.

در این گردهمایی‌های شعارزده که با فرمولی کلیشه‌ای سازماندهی می‌شود، یکی از اهداف محوری، معرفی "مریم رجوی" (سرکرده فرقه) به‌عنوان شخصیتی کاریزماتیک و فرابشری است.

تبلیغاتچی‌های منافقین در رسانه‌های خود با استفاده از تعابیر غلوآمیز و انتشار تصاویر پرشمار از مریم رجوی با پوشش‌های گوناگون، سعی می‌کنند چهره این عنصر جنایت‌پیشه را محبوب جلوه دهند.

بانوی کهکشانی؟!؟!؟!

مریم رجوی با تیپ‌های گوناگون و لنز رنگی معروف!

منبع: جام نیوز

نظر شما