شناسهٔ خبر: 34160120 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هدف رسانه ظالم در جهان امروز تحکیم فرهنگ غرب است

قزوین – ایرنا - هدف رسانه ظالم در جهان امروز تحکیم فرهنگ غربی و رسالت رسانه مظلوم تحکیم انقلاب و تمدن اسلامی است.

صاحب‌خبر -

رئیس اداره عملیات روانی ستاد کل نیروهای مسلح روز چهارشنبه در نهمین جلسه از سلسله نشست‌های دفاع همچنان باقیست که با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان در سالن جلسات علوم پزشکی قزوین برگزار شد، افزود: امروزه جنگ رسانه ها ماهیتی و هویتی است و هریک برای دستیابی به اهداف و چشم اندازهای ترسیم شده تلاش می کنند.

سردار بهروز اثباتی افزود: امروز بستر رسانه فضای مجازی است و ما در یک جنگ رسانه‌ای قرار گرفته ایم که باید با انسان‌ها ارتباط برقرار کرده و پیام خود را برسانیم.

رئیس اداره عملیات روانی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ما امروز سه دسته انسان حقیقی، انسان مجازی و انسان مجازی شده داریم و انسان مجازی انسان تمدن ساز نیست بلکه از رسانه تاثیر پذیرفته و پرروش یافته است.

اثباتی با بیان اینکه رسانه در غرب مبتنی بر نیستی انسان است، اضافه کرد: یک رسانه باید مبتنی بر معرفت شناسی و انسان سازی باشد و زیبایی‌های انسانی را نشان دهد.

وی بیان کرد: نقش بسیج رسانه خلق مبانی تئوریک و نظام عملیاتی رسانه‌های مظلوم پایه بوده و بسیجی در هر جایگاه و لباسی مسئولیت پذیر است و همه مشکلات را همچون بانوی کربلا "ما رایت الی جمیلا" تعبیر می کند.

اثباتی یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی در حال گذر از حکومت سازی به جامعه سازی است به گونه‌ای که افزایش جمعیت شیعه را در کشورهای مختلف شاهد هستیم.

۶۱۰۱

نظر شما