شناسهٔ خبر: 34159985 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امضای تفاهم نامه رسانه ای صدا و سیمای خراسان رضوی با فرمانداری تربت حیدریه

فرماندار تربت حیدریه و مدیرکل و جمعی از مدیران صدا و سیمای خراسان رضوی در مشهد تفاهم نامه همکاری‌های مشترک رسانه‌ای را امضا کرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  مشهد ، علی رستمی معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه گفت: با حمایت‌های شهرستانی تلاش می‌شود پوشش جمعیتی شبکه‌های دیجیتال این شهرستان از ۹۴ درصد فعلی به ۹۸ درصد تا پایان امسال افزایش یابد.

وی ادامه داد: با این ارتقا هم برخی روستا‌ها می‌توانند به شبکه‌های دیجیتال دسترسی پیدا کنند و هم تعداد شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی قابل دریافت در تربت حیدریه افزایش می‌یابد.

معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه گفت: معرفی جاذبه‌های گردشگری و توانمندی‌های شهرستان در رسانه ملی و انعکاس تلاش صنعتگران این شهرستان در سال رونق تولید در برنامه‌های صدا و سیما از بند‌های این تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک رسانه‌ای است.

محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز در جلسه  با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی فرهنگی و علمی شهرستان تربت حیدریه گفت: تلاش می‌شود با افتتاح دفتر خبری این شهرستان در مرداد ماه امسال انواع تولیدات رسانه‌ای و انعکاس آن در رسانه ملی درباره ظرفیت‌های این شهر افزایش یابد.
 
انتهای پیام//ف.س

افتتاح دفتر خبری تربت حیدریه در مرداد ماه سال جاری

نظر شما