شناسهٔ خبر: 34159774 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

استاندار اردبیل خبرداد

رئیس جمهور 9 مرداد ماه به اردبیل سفر می کند

استاندار اردبیل از سفر رئیس جمهور به استان اردبیل خبرداد و گفت: این سفر همزمان با هفته استان اردبیل و در 9 مرداد ماه انجام خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل عصر امروز در جمع خبرنگاران از سفر حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشور به استان اردبیل خبرداد و گفت: این سفر همزمان با هفته استان اردبیل  و در نه مرداد ماه  به مدت سه روز کاری انجام خواهد گرفت.

وی در ادامه  به جلسه خود با علی احمدی مسوول هماهنگی سفرهای رییس جمهوری اشاره کرد و گفت: این سفر با محوریت بانکها و سازمان برنامه و بودجه در  اردبیل برگزار می شود.

بهنام جو با بیان اینکه میزان نیاز گردش مالی واحدهای تولیدی فعال در حال بر آورد است گفت: طرح هایی که نیاز به تسهیلات دارند و در حال احداث و اجرایی شدن هستند باید قبل از سفر رییس جمهوری به استان اردبیل برآورد هزینه شده و جز مصوبات این سفر قرار گیرند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه دستگاه های اجرایی متولی باید تسهیلات مورد نیاز بخش صنعت قبل از سفر مورد ارزیابی قرار داده و در جلسه پیش رو اعلام کنند، گفت: جلسه هماهنگی به منظور  جمع بندی مطالبات استان بویژه تسهیلات مورد نیاز  واحدهای صنعتی و تولیدی و عملیاتی کردن این مصوبات در سفر ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما