شناسهٔ خبر: 34159358 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرسپولیس هفته آینده به تهران می‌آید/ بشار به ترکیه نمی‌رود

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس تهران، شنبه هفته آینده وارد تهران خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کاروان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که ۱۹ تیر برای برگزاری اردوی ۱۰ روزه راهی ترکیه شدند تا در این کشور اردوی آماده سازی برگزار کنند و بازی‌های دوستانه انجام دهند، قرار است شنبه هفته آینده  (۲۹ تیر) به تهران بازگردند.

پرسپولیسی‌ها پس از حضور در تهران، ۲ روز به استراحت خواهند پرداخت و سپس تمرینات را شروع می‌کنند تا آماده حضور در مسابقات جام شهدا شوند. این رقابت‌ها با حضور فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و سایپا همراه با پرسپولیس برگزار می‌شود.

همچنین شاگردان گابریل کالدرون، جمعه دیدار دوستانه‌ای در منطقه کارتپه برگزار می‌کنند تا آماده لیگ نوزدهم شوند. هنوز زمان برگزاری فصل جدید فوتبال ایران مشخص نیست و باید دید سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این باره چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد.

بشار رسن به ترکیه نمی‌رود

خبر دیگر اینکه سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان، بشار رسن قرارداد ۲ ساله خود را با پرسپولیس تمدید کرد تا برای فصل جدید در این تیم حضور داشته باشد. بشار عراقی که در قطر حضور دارد، به دلیل مصدومیت و دوری از تمرینات راهی ترکیه نمی‌شود و در تهران سرخپوشان را همراهی خواهد کرد.  

او از ناحیه کتف دست مصدوم است و تمرینات ریکاوری را انجام می‌دهد.

لازم به ذکر است، بشار با پرسپولیس اختلاف مالی داشت، اما سرانجام امروز (چهارشنبه) با حضور مدیربرنامه رسن و نماینده باشگاه پرسپولیس، تمدید قرارداد انجام شد.

رسن به همراه فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی، احمدنوراللهی، کمال کامیابی نیا،   مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه و ... می‌تواند در خط هافبک بازی کند.

بیشتر بخوانید:

عرب: طبق نظر سرمربی اولویت باقی مانده، جذب یک مهاجم است/ می‌خواهیم استخوان‌بندی تیمی که به مقام قهرمانی رسیده را حفظ کنیم

بشار رسن قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید کرد

طارمی حرف آخر را به پرسپولیسی‌ها زد/ جدایی بشار کلید خورد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

نظر شما