شناسهٔ خبر: 34158821 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

صحبت‌های مهم ایرج عرب درباره بازگشت طارمی و مصاحبه‌های برانکو

ایرج عرب در گفت‌وگویی در خصوص مباحث روز باشگاه پرسپولیس صحبت کرده. از بحث بازگشت مهدی طارمی تا مصاحبه‌های اخیر برانکو ایوانکوویچ.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عصر امروز مصاحبه ای مفصل با سایت باشگاه انجام داده و در این مصاحبه در خصوص بازگشت مهدی طارمی و مصاحبه های اخیر برانکو صحبت کرده. عرب در این مصاحبه در خصوص ماندن بشار رسن در پرسپولیس گفته: تمدید قرارداد با این بازیکن در راستای همان ایده حفظ تیم سال گذشته در برنامه قرار گرفت. آقای کالدرون هم به عنوان سرمربی در جریان بودند. در روزهای گذشته روند خوبی داشتیم که به حصول نتیجه انجامید. البته مثل خیلی ادعاهای دیگر، در این چند روز مطرح می‌شد که می‌خواهیم او از پرسپولیس برود ولی نادرستی این ادعا هم ثابت شد. درباره این بازیکن نباید هر حرفی را باور کرد. به نظر می‌رسد چنین خبری برای تخریب باشگاه و تحریک هواداران علیه پرسپولیس ساخته شد. نه این که، هر کس آن را بازنشر کرد چنین منظوری داشته است بلکه بعضی باور کردند و نادانسته وارد این داستان شدند. در مورد جزییات توافق صحبتی نمی‌کنیم ولی ارقامی مثل 250 هزار یورو اصلا صحت نداشت. حتی رقم پیشنهادی ما هم به مراتب بالاتر از این مورد بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین در خصوص برانکو ایوانکوویچ و مصاحبه های اخیر سرمربی سابق قرمزها گفت: باشگاه نمی‌خواهد وارد این جدل‌های رسانه‌ای شود چون تمرکز و فرصت کار را می‌گیرد. عدم پاسخگویی به معنای نداشتن پاسخ‌های قاطع نیست. ما فقط این بحث و جدل را به صلاح پرسپولیس نمی‌دانیم. پرسپولیس از مرحله سرمربیگری ایوانکوویچ گذر کرده است. نمی‌توانیم در گذشته بمانیم. الان باید تمرکز و انرژی به سمت حمایت از تیم و کالدرون باشد. حمایت ما تشکیلاتی است و حمایت هواداران جور دیگر. ما الان باید به فکر بازی‌های پیش رو باشیم. در مورد آقای ایوانکوویچ؛ با وجود مشکلاتی که نادیده گرفتن آن توافق آخر، برای باشگاه ایجاد کرد و برغم صحبت‌هایی که الان مطرح می‌کنند و تبعات آن بالاخره برای سرمربی جدید و تیم هم خواهد بود از این مساله نمی‌گذریم که پرسپولیس با ایشان یکی از بهترین دوران‌های خود را داشت. از این لحاظ همیشه برای ما محترم هستند. در عین حال مباحث حقوقی نیز پیچیدگی‌های خود را دارد. اگر اختلاف نظر داریم به معنای نادیده گرفتن آن روزها نیست. قطعا ایشان یکسری حقوقی دارند و ما هم با توجه به لطمه‌ای که خوردیم یکسری حقوق برای باشگاه قایل هستیم. تاکید می‌کنم این حقوق را برای باشگاه قایلیم، نه برای خودمان. برای ما  راحت‌تر بود توافقی را با هر کیفیتی انجام بدهیم و این مساله، بار مالی برای باشگاه بود. اگر چنین کرده بودیم، الان آدم خوب داستان می‌شدم. آن توافق و بعد عدم اجرای آن برای پرسپولیس، ضرر و زیان مادی و روانی به وجود آورد. این را ما می‌گوییم و در مقابل آقای برانکو هم برای خودش حقوق و ضرر و زیانی قایل است و به عدم اجرای تعهدات قراردادی اشاره دارند.

عرب در این خصوص ادامه داد: متاسفانه نتوانستیم تا این لحظه با هم به جمع بندی برسیم. البته همین جا می‌گویم راه گفت‌وگو باز است. امیدواریم این اتفاق بیفتد که بتوانیم با گفت‌وگو مساله را حل کنیم ولی اگر به هر دلیل نشد، نیازی به داد و فریاد نیست. محکمه و مراجع رسیدگی برای همین مواقع است. برای این که وقتی چنین اختلاف نظری پیش می‌آید بنشینند و موارد را بررسی کرده و تکلیف طرفین را روشن کنند. مراجع بین‌المللی نظرشان را اعلام می‌کنند اگر حقوقی برای ایشان قایل شدند مگر می‌توانیم انجام ندهیم؟ اگر هم به ما حق دادند که هیچ. من نمی‌فهمم الان این مصاحبه‌ها چه معنی دارد؟ همه خوب می‌دانیم که این قبیل صحبت‌ها چون روی فضای پرسپولیس و روی هوادار پرسپولیس تاثیر می‌گذارد، پس روی خود تیم هم تاثیر خواهد گذاشت. آقای ایوانکوویچ، بعد از سال‌ها حضور در فوتبال ایران خوب می‌دانند این اثرگذاری‌ها چگونه است. نمی‌گوییم می‌خواهند این کار را انجام بدهند ولی به هر حال اتفاق می‌افتد.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین درباره زمزمه های بازگشت مهدی طارمی به فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: از ابتدای فصل نقل و انتقالات تا هم اکنون به او فکر می کردیم و می کنیم ولی همانطور که خود او اعلام کرد فعلا برنامه ای برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد.

نظر شما