شناسهٔ خبر: 34158581 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

آتش‌سوزی دو خودرو 7 نفر را به کام مرگ کشاند

آتش‌سوزی دو خودروی نیسان ‌وانت در همدان و خودروی سواری در کرمان هفت نفر از سرنشینان این دو خودرو را به کام مرگ کشاند.

صاحب‌خبر -



به گزارش خبرنگار کیهان از همدان رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در جاده همدان- نهاوند و در مقابل تپه نوشیجان، وانت ‌نیسان دچار حریق شده و سه سرنشین آن در آتش سوختند.
سرهنگ رضا عزیزی بیان کرد: روز سه‌شنبه یک دستگاه وانت نیسان با سه سرنشین از نهاوند به سمت همدان در حال تردد بود که با یک دستگاه کامیونت حمل نوشابه  تصادف ‌کرد.
وی اضافه کرد: کامیونت حمل نوشابه به علت بی‌توجهی راننده به جلو، به سمت چپ جاده منحرف و در این هنگام راننده نیسان برای فرار از حادثه خودرو را به سمت راست هدایت کرد .
رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: تلاش راننده نیسان برای فرار از حادثه نتیجه نداده و پس از سقوط از شانه خاکی خودروی کامیونت نیز بر روی این وسیله‌نقلیه افتاد که منجر به آتش گرفتن وانت ‌نیسان شد .
سرهنگ عزیزی ادامه داد: سه سرنشین وانت‌نیسان شامل دو مرد و یک دختر در داخل آتش سوختند اما راننده کامیونت از داخل خودرو به بیرون فرار کرده و سالم ماند.
بنابراین گزارش فرمانده پلیس راه سیرجان هم گفت: در اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو با تریلر چهار نفر از سرنشینان پژو زنده در آتش سوختند . سرهنگ پیام محمدی، افزود: این حادثه شامگاه سه‌شنبه در کیلومتر ۶۰ محور سیرجان به بندرعباس رخ داد.
وی گفت: تریلری که مسیر سمت سیرجان را طی می‌کرد از باند محور منحرف و در لاین مقابل یعنی سمت بندرعباس قرار گرفت که پس از برخورد با سواری پژو این خودرو آتش گرفته و چهار سرنشین این سواری زنده‌زنده در آتش سوخته و جان باختند.
سرهنگ محمدی علت حادثه را خواب آلودگی و تخطی و انحراف از محور توسط راننده تریلر عنوان کرد.

نظر شما