شناسهٔ خبر: 34158565 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

محقق نشدن وعده‌ها برای دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تایباد

مسول دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تایباد گفت: بعد از گذشت چند ماه از ابلاغ این

صاحب‌خبر -

مسول دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تایباد گفت: بعد از گذشت چند ماه از ابلاغ این نمایندگی در شهرستان هنوز به دلیل عدم همکاری برخی ادارات مربوطه وعده‌های داده شده برای این دفتر محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، سرهنگ رمضان حسین‌زاده در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی شهدای گمنام اظهار کرد: با توجه به تاکید صورت جلسه مبنی بر حضور مدیران اجرایی از 20 اداره‌ای که دعوت بعمل آمده بود تنها 10 اداره حضور داشتند و مابقی یا نماینده فرستادند و یا اصلا شرکت نکردند.

وی با بیان اینکه برای فعالیت این نمایندگی در شهرستان حدود 60 نیروی انسانی باید معرفی شود افزود: این مهم هنوز انجام نشده و در این جلسه مقرر گردید از هر نهاد یک نماینده تام الاختیار به دفتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تایباد معرفی گردد.

حسین‌زاده مطرح کرد: برخلاف وعده‌های داده شده در جلسه ابتدایی برای تحویل دفتر رسمی و ثابت بنیاد که با حضور سردار یوسفعلی زاده در تایباد برگزار شد هنوز این امر پس از چند ماه محقق نگشته است و امروز نیز جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی شهدای گمنام مانند اسمشان غریب برگزار شد.

او با اشاره به مهمترین مصوبه جلسه امروز بیان کرد: در این شورا مصوب گردید سنگ مزار شهید گمنامی که به تازگی تشخیص هویت شد با حضور خانواده شهید تعویض گردد و بزرگداشتی به منظور تجلیل از مقام والای این شهید بزرگوار در تایباد برگزار شود.

در حال حاضر 9 شهید گمنام در شهرهای تایباد، کاریز و مشهد ریزه این شهرستان تدفین شده که متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی برای ساخت المان برای این شهدا از سوی دستگاه‌های متولی انجام نشده است. شهرستان تایباد 114 شهید تشیع و تسنن تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام

نظر شما