شناسهٔ خبر: 34158488 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تصویری جدید از بازی Death Stranding

هیدئو کوجیما در صفحه توییتر خود تصویری جدید از بای Death Stranding منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کوجیما با ساخت عنوان Death Stranding توانست نام خود را بیش از پیش سر زبان‌ها اندازد. اما کوجیما گیمرها را با انتشار تصاویری مبهم و بسیار نامعلوم از بازی، کنجکاو کرد و بسیاری از گیمرها به دنبال فهمیدن از این تصاویر هستند. هرچند معرفی این عنوان نیز بسیار چالش برانگیز بود و در حالی که تمامی طرفداران بازی‌های رایانه‌ای در حال دنبال کردن اخبار E3 بودند، ناگهان کوجیما از بازی Death Stranding رونمایی کرد و تریلر این بازی را منتشر کرد. انتشار این گیم پلی باعث شد مراسم E3 به کلی فراموش شود و تمامی گیمرهای کنسول PS4 ترجیح دادند اخبار عنوانی را که مدت‌ها برای عرضه‌اش انتظار کشیده بودند را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: جزییات جدید بازی Gods and Monsters منتشر شد

کوجیما پس از انتشار تریلر بازی خود باز هم دست از انتشار تصاویر این بازی دست نکشید اما تفاوتی که این‌‌بار تصاویر او کرده بود، این بود که عکس‌ها واضح منتشر می‌شدند اما مشخص نبود مربوط به کدام یک از صحنه‌های بازی است و همین موضوع ذهن گیمرها را بیش از پیش درگیر خود می‌کرد. ظاهرا کوجیما قصد ندارد به این کار خود پایان دهد و این سازنده مروز و بسیار ماهر بازی به تازگی تصاویر جدید از این بازی را در صفحه توییتر خود منتشر کرده است. این تصویر سم را نشان می‌دهد که روی تپه‌ای ایستاده است و در حال تماشای کوه رو به روی خود است؛ که احتمالا از یکی از ماموریت‌های این بازی گرفته شده است.

تصویری جدید از بازی Death Stranding

همچنین کوجیما در چند توییت دیگر روند ضبط بازی Death Stranding که در کشورهای ژاپن و انگلیس بود را به نمایش گذاشت. او در این پست‌ها توضیح داد که نوشتن داستان این بازی کاملا بر عهده خودش بوده است که در ابتدا به زبان ژاپنی نوشته شده بود و سپس به زبان انگلیسی ترجمه شد. علاوه بر این جکوجیما اعلام کرد بسیاری از اسکریپت‌ها در طول ضبط بازی به شرایط داستان و همچنین بازیگری که قرار بود در بازی نقش یکی از شخصیت‌ها را برعهده داشته باشد، تغییر داده شد که این تغییرات همگی مثبت بودند و باعث ارتقا بازی شدند.

انتهای پیام/

تصویر جدید بازی Death Stranding  منتشر شد

نظر شما