شناسهٔ خبر: 34158461 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عوام زدگی یکی از آفت محیط زیست است

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست، عوام زدگی و پوپولیسم محیط زیستی را از جمله آفت‌های فراروی محیط زیست در کشور بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حمید ظهرابی معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست عصر چهارشنبه در آئین تجلیل از محیط بانان نمونه مازندران با اظهار اینکه از همه ظرفیت‌های قانونی برای افزایش حقوق و معیشت محیط بانان باید بهره گیری کرد افزود: سال قبل ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از محیط بانان و تأمین تجهیزات توزیع شده است.

وی با تاکید برتامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز محیط بانان یادآور شد: در حال حاضر در بسیاری از استان‌های کشور برای تأمین تجهیزات و امکانات با مشکل مواجه هستیم و نیازمند توجه و نگاه حمایتی در این بخش هستیم.

ظهرابی کمبود منابع را از مهمترین مشکلات فراروی محیط زیست بیان کرد و لزوم آموزش و فرهنگ سازی و مشارکت همه مردم با محیط بانان برای صیانت از طبیعت و حیات وحش را ضروری دانست واز رسانه‌ها خواست تا بیشتر به موضوع محیط زیست بپردازند.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست کشور، عوام زدگی و پوپولیسم محیط زیستی را از جمله آفت‌ها برشمرد و گفت: برخی مواقع مسائل فنی محیط زیست دستخوش عوام زدگی و پوپولیسم می‌شود و پرداختن به موضوعات محیط زیست بدون تخصص فنی می‌تواند منجر به حساسیت و مشکلات شود.

در این آئین از محیطبانان نمونه استان مازندران تقدیر شد.

انتهای پیام/ز

پوپولیسم محیط زیستی از مهمترین آفت ها است

نظر شما