شناسهٔ خبر: 34157350 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

آذین:

دانشجوی کارآفرین به‌دنبال شغل نیست/ رسالت دانشگاه نقش‌آفرین چیست؟

دبیر هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: دانش‌آموخته کارآفرین نه‌تنها در پی استخدام در جایی نیست؛ بلکه خود به‌عنوان کارآفرین می‌تواند با ایده‌های علمی شغل ایجاد کند.

صاحب‌خبر -

احمد آذین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اصفهان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با برخورداری از ده‌ها رشته کارشناسی ارشد با بهترین کیفیت آموزشی و رویکرد تحقیقاتی و با توجه به استقرار مرکز رشد واحدهای فناوری از ایده‌های دانش‌بنیان دانشجویان تا رسیدن به مرحله تجاری‌سازی حمایت می‌کند.


وی اضافه کرد: حضور استادان مجرب و صاحب‌نام در رشته‌های تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان)، علاوه بر ارتقای کیفیت خدمات آموزشی، زمینه تولید علم در قالب مقالات، تدوین کتب تخصصی و حضور در مجامع علمی ملی و بین‌المللی را برای دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی فراهم کرده است.


دبیر هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه‌های به‌روز دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان مطرح کرد: تنوع رشته‌های کارشناسی ارشد در گروه‌های علوم انسانی، کشاورزی، پزشکی و پیراپزشکی، علوم اجتماعی، علوم ورزشی و تربیت‌بدنی، علوم پایه، معماری و شهرسازی، فنی و مهندسی، زبان‌های خارجی و مدیریت و ... دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان را به قطب علمی و تحقیقاتی بدل کرده است.

آذین توضیح داد: ظرفیت‌های همکاری بین‌المللی با دانشگاه‌های معتبر در کشورهای آسیای جنوب شرقی و کشورهای اروپایی در حوزه تبادل استاد و دانشجو و انجام تحقیقات مشترک در قالب تفاهم‌نامه‌ها با این دانشگاه‌ها، امکان بهره‌مندی دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی را به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های علمی روز دنیا و فرصت مطالعاتی در دانشگاه‌های مذکور فراهم کرده است.

وی با تأکید بر راهبرد اساسی دانشگاه آزاد اسلامی برای نیل به سوی دانشگاه کارآفرین و نقش‌آفرین در تحول و تعالی و حل مسائل جامعه، گفت: دانش‌آموخته دانشگاه کارآفرین نه تنها در جستجوی استخدام در جایی نیست؛ بلکه خود به عنوان کارآفرین می‌تواند با ایده‌های علمی، شغل ایجاد کند و یک عنصر استخدام‌کننده است و دانشگاه نقش‌آفرین محل رجوع جامعه و صنعت به عنوان گره‌گشای مشکلات و تعالی بخش جامعه و کشور است و این هدف، راهبرد ما در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان است.

دبیر هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تأکید کرد: امکانات و خدمات رفاهی و خوابگاهی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان و امکان پرداخت شهریه با شرایط مناسب و تسهیلات و وام‌های بلندمدت و امکان تقسیط شهریه تنها بخشی از خدماتی است که دانشگاه آزاد اسلامی به‌منظور آسان شدن تحصیل دانشجویان تحصیلات تکمیلی فراهم کرده و امکان برخورداری از تخفیف شهریه به‌دلیل کسب معدل بالا و قبولی بدون آزمون در مقطع دکتری برای رتبه‌های برتر و ممتاز مقطع کارشناسی ارشد بر علاقه حضور داوطلبان در این دانشگاه افزوده است.

انتهای پیام/4078/

نظر شما