شناسهٔ خبر: 34157261 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

قهرمان کشتی جوانان آسیا درآمل استقبال شد

آمل- امیرحسین زارع دارنده نشان طلای سنگین وزن کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا با استقبال مسئولان و ورزش دوستان شهرستان آمل به زادگاهش بازگشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آئین استقبال کشتی گیر ملی پوش آملی عصر چهارشنبه از ورودی شهر آمل در بلوار مدرس آغاز و با عبور از خیابان‌های اصلی این شهر به منزل پدری اش منتقل شد.

این کشتی گیرملی پوش آملی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر و ضربه فنی مقابل "بک دولت اوسربای" از قزاقستان به پیروزی دست یافت.

زارع در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر "شوگو موتو" از ژاپن را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

این کشتی گیرسنگین وزن تیم ایران در دیدار نهایی این مسابقات به مصاف "بوهردن"» از چین را ۱۱ برصفر با اقتدار شکست داد ونشان با ارزش طلای جوانان آسیا را بر گردن آویخت.

تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ که در کشورتایلند برگزارشد، با کسب ۶ نشان طلا، یک نقره و یک برنز وکسب ۲۰۱ امتیازقهرمان قاره کهن شد وتیم های ژاپن ۱۴۹ امتیازو هند ۱۲۹ امتیازبه ترتیب دوم وسوم شدند.

دارنده نشان طلای کشتی جوانان آسیا با بیان اینکه سطح کیفی این دوره از رقابتها در مقایسه با دوره قبل بالاتربوده است، گفت: همه تیم‌های شرکت کننده با نفرات اصلی خود حاضر شده بودند وخوشبختانه تیم ملی ایران نیز با درخشش کشتی گیران مازندرانی توانست با اقتدار وفاصله زیاد قهرمان آسیا شود.

امیرحسین زارع افزود: خوشبختانه در وضعیت آمادگی خیلی خوبی بوده و حریفانی که موفق به شکست آنها شده بودم، توانستم به راحتی و با اختلاف زیادی شکست دهم.

وی ابرازامیدواری کرد، با روندی که در پیش دارد وادامه تمرینات مستمر بتواند درآینده وزن ۱۲۵ کیلو وسنگین وزن کشتی آزاد ایران را با حضور خودش تثبیت و بیمه کند.

نظر شما