شناسهٔ خبر: 34157172 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

در جلسه شورای مرکزی؛

قائم‌مقام جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی منصوب شد

شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی قائم مقام این جمعیت را انتخاب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی جمعیت جانبازان، سی و چهارمین جلسه شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی روز گذشته با حضور اکثریت اعضا در دفتر مرکزی این جمعیت برگزار شد.

در این جلسه ضمن مرور اهم اقدامات صورت‌گرفته در طول یک ماه سپری‌شده از جلسه قبلی شورای مرکزی تاکنون، به مواردی از قبیل افتتاح دفتر جمعیت جانبازان در استان البرز، انتصاب دبیران استانی جمعیت در برخی از استان‌ها (گلستان، کرمانشاه، یزد، اصفهان، آذربایجان شرقی، زنجان، قم، همدان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و تهران)، برپایی جلسات هم‌اندیشی با حضور چهره‌های برجسته سیاسی و فرهنگی و بحث و تبادل نظر درباره انتخابات پیش‌ روی مجلس اشاره شد.

همچنین جلسه برگزاری کارگروه مشترک سیاسی اقتصادی، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و جوانان در موضوع گفتمان انتخاباتی از موضوعاتی بود که توسط اعضای شورای مرکزی مورد پیگیری قرار گرفت.

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در این جلسه با دبیران پیشنهادی استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کردستان، کرمان و گیلان به گفتگو پرداخت و مراحل عضویت و انتصاب این افراد در جمعیت پیگیری شد.

در این جلسه همچنین مقرر شد رایزنی با تعدادی از دبیران جمعیت ایثارگران برای همکاری و کشف جانبازان فعال به منظور همکاری با جمعیت جانبازان در دستور کار قرار گیرد. از مهم‌ترین مصوبات جلسه شورای مرکزی جمعیت جانبازان نیز تشکیل جلسه فوق‌العاده کارگروه تشکیلات این جمعیت برای بررسی فرم‌های عضویت واصل شده و تدوین آیین‌نامه‌های اجرایی مورد نیاز دفاتر استانی بوده است.

اعضا پس از مرور مهم‌ترین اخبار داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی و نیز مواضع احزاب و جریان‌ها و همچنین بیان فرازهایی از اظهارات رهبر انقلاب در دیدار با ائمه جمعه، گزارشی از روند فعالیت دبیرخانه شورای ائتلاف و نقش حزبی جمعیت جانبازان برای حضور مؤثر در شوراهای استانی ارائه شد و در پایان برخی از اعضای شورای مرکزی مطرح کردند، یکی از مصادیق تلاش‌های شیطنت‌آمیز صهیونیست‌ها برای مقابله با موج رو به گسترش اسلام انقلابی همچون انتشار کتاب‌های ترجمه شده «انسان خردمند» و «انسان خداگونه» نوشته یووال نوح هراری، مورد مداقه قرار گیرد و ابعاد و جزئیات آن برای تهاجم به مبانی علوم انسانی تشریح شود.

انتهای پیام/4034/پ

نظر شما