شناسهٔ خبر: 34156921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سید فرید موسوی رئیس فراکسیون جوانان مجلس:

روحیه مطالبه گری را باید در جوانان احیا کنیم

سید فرید موسوی رئیس فراکسیون جوانان مجلس در نشست مشترک منتخبین مجمع مشورتی جوانان و رابطین جوان دستگاههای اجرایی شهرستان ری مطرح کرد: روحیه مطالبه گری را باید در جوانان احیا کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نشست مشترک منتخبین مجمع مشورتی جوانان و رابطین جوان دستگاههای اجرایی شهرستان ری با حضور سید فرید موسوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، احمد اسماعیلی راد فرماندار ویژه شهرستان ری، سجاد برنجی معاون سیاسی و انتظامی شهرستان ری، فاطمه فکوریان بخشداری مرکزی ری برگزار شد.

 سید فرید موسوی  در این نشست گفت: شوراهای مشورتی جوانان به همت استانداری حدود چندماه گذشته آغاز به کرده است و در حد توان باید در راستای تسهیل و قوام پیدا کردن این شوراها قدم برداشت.

او نیروی انسانی را از شاخص های مهم استان تهران عنوان کرد و گفت: استان تهران علیرغم همه ظرفیت ها در مضیقه قرار دارد و اعتباراتی که در اختیارات ادارات قرار دارد محدود می باشد و بایستی از توان نیروی انسانی در جهت پیشبرد اهداف و توسعه کشور استفاده بکنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسات شورای مشورتی باید نقاط مشترک بین اعضا شناسایی بشود و سپس با اولویت بندی کردن مسائل و مشکلات تمامی نیروها در حل مشکلات شهرستان ری بسیج بشوند.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر بعلت تحریم ها علیه ایران کشور با کسری بودجه مواجه است گفت: در کنار یکدیگر قرار گرفتن و هم افزایی ایده های مشترک می‌توان راهکارهای مثمرثمری در جهت ارتقا و پیشرفت کشور به سمت آینده حرکت کرد.

موسوی در پایان گفت: برای نقش آفرینی باید یکدیگر را بشناسیم و روحیه مطالبه گری را در جوانان احیا کنیم.

همچنین در این نشست احمد اسماعیلی راد گفت: دولت تدبیر و امید همیشه در مورد جوان گرایی و اشتغال زایی جوانان برنامه داشته است و در این چند سال در بسیاری از پستهای حساس مملکتی به جوانان بها داده شده است و بایستی ظرفیت جوانان را شناخت و آنان را به سمت استعدادهایشان سوق داد.

او ادامه داد: ایده های جوانان برای توسعه آینده ایران بسیار حایز اهمیت است و در حال حاضر مشکلات فیزیکی جوانان بخاطر وابستگی آنان به والدین است.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه تمام آحاد جامعه فرزندان نظام هستند گفت: نیرو، ایده ، فکر و اندیشه جوانان باید در راستای توسعه کشور مورد استفاده قرار بگیرد و حرکت نظام باید به سمتی باشد که از همه تفکرات در راستای توسعه بهره ببرد.

 

photo_2019-07-17_15-42-39

نظر شما