شناسهٔ خبر: 34156841 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فعالیت تمام مدارس خشتی و گلی خراسان رضوی خاتمه می‌یابد

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی گفت: تا ابتدای سال تحصیلی ۹۸، فعالیت کلیه مدارس خشتی و گلی استان خراسان رضوی خاتمه خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، جاسم حسین‌پور عصر امروز در دومین جلسه ستاد پروژه مهر 98 آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اظهار داشت: در سال تحصیلی گذشته حدود 843 کلاس درس را در سطح استان افتتاح و به بهره برداری رساندیم و توانستیم در این زمینه رتبه برتر کشور را کسب نماییم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی بیان کرد: با وجود محدودیت‌ها و مشکلات اقتصادی در سال تحصیلی پیش رو شاهد افتتاح بیش از یک هزار کلاس درس در سطح استان تا مهرماه 98 خواهیم بود و پیش بینی می‌شود مجددا رتبه برتر کشور را در این زمینه به خود اختصاص دهیم.

حسین پور عنوان کرد: به امید خدا تا ابتدای سال تحصیلی 98، فعالیت کلیه مدارس خشتی و گلی استان خراسان رضوی خاتمه خواهد یافت و این مدارس شناسایی شده و برای بازسازی آن‌ها برنامه‌ریزی و تامین اعتبار صورت گرفته و کلیه مدارس خشتی و گلی استان تا مهرماه 98 بازسازی خواهد شد.

وی افزود: سیستم گرمایشی مدارسی که از بخاری نفتی استفاده می‌کنند و در آن منطقه انشعابات گاز وجود دارد با یک اقدام جهادی در این دو ماه باقی مانده تا شروع سال تحصیلی استاندارد سازی خواهد شد و در این راستا سیستم گرمایشی بیش از یک هزار و 200 کلاس درس استان را به سیستم گرمایشی استاندارد ارتقاء خواهیم داد.

انتهای پیام/ ز‌

نظر شما