شناسهٔ خبر: 34156474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دبیر ستاد احیای سیره رضوی در جنوب کرمان؛

تعظیم طناب دار در مقابل پرچم رضوی/ ۳ اعدامی از طناب دار رهایی یافتند

حسین مشایخی، گفت: به برکت حضور کاروان زیر سایه خورشید در جنوب کرمان و وساطت خدام حامل پرچم حرم مطهر رضوی ۳ زندانی محکوم به اعدام از طناب دار رهایی یافتند.

صاحب‌خبر -

" حسین مشایخی" دبیر ستاد احیای سیره رضوی در جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به برکات سفر کاروان زیر سایه خورشید در جنوب کرمان، گفت: به برکت حضور کاروان زیر سایه خورشید در جنوب کرمان و وساطت خدام حامل پرچم مطهر رضوی ۳ زندانی محکوم به اعدام در شهرستان های عنبرآباد، فاریاب و کهنوج خانواده های مقتولین از قصاص آنها در گذشتند و این زندانیان از طناب دار رهایی یافتند.
حسین مشایخی، افزود: ۱۶ میلیارد و  ۱۹ میلیون تومان بدهی ۲۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با وساطت خدام رضوی و جلب رضایت طلبکاران با تخفیف به  ۹۹۹ میلیون تومان رسید.

دبیر ستاد احیای سیره رضوی در جنوب کرمان، بیان داشت: در سفر امسال کاروان زیر سایه خورشید به جنوب کرمان، قریب ۴۰۰ دیدار و بازدید صورت گرفت.

وی، اضافه کرد: در این سفر خدام رضوی با خانواده های معظم شهدا، محرومین، حافظان قرآن خواهر و برادر در شهرستان عنبرآباد، خانواده جوان عنبرآبادی اهدا کننده عضو و نیز زندانیان دیدار کردند و به عیادت جمعی از بیماران در منازل و بیمارستان ها رفتند.

مشایخی، با اشاره به برگزاری جشن های دهه کرامت، عنوان کرد: با حضور خادمان رضوی ۳ جشن در شهرستان عنبرآباد  و یک جشن در بخش مرکزی جیرفت، جبالبارز، درب بهشت، کهنوج، فاریاب، رودبار جنوب و قلعه گنج برگزار شد.

دبیر ستاد احیای سیره رضوی در جنوب کرمان، ابراز داشت: این جشن ها با هزینه ها و مشارکت خودجوش مردم و بدون استفاده از امکانات دولتی برگزار شد.
وی، از حضور کاروان زیر سایه خورشید به عنوان یک حرکت فرهنگی در دنیا یاد کرد و افزود: این حضور حرکت بزرگ فرهنگی است که تاثیرات بسزایی بر تغییر شیوه و روش زندگی بسیاری از زندانیان داشته است.

مشایخی، اظهار کرد: هر ساله عاشقان زیادی در گوشه و کنار میهن به عشق علی ابن موسی الرضا علیه السلام به استقبال کاروان زیر سایه خورشید می روند تا از راه دور با ادای احترام به پرچم حرم مطهر رضوی از برکات زیارت آن حضرت فیض ببرند.
دبیر ستاد احیای سیره رضوی در جنوب کرمان، بیان داشت: امسال استقبال مردم جنوب کرمان از پرچم حرم مطهر امام رضا علیه السلام بی نظیر بود به طوری که برخی خانواده ها تا ساعت ۲ بامداد منتظر استقبال از پرچم حرم مطهر امام رضا علیه السلام بودند.

نظر شما