شناسهٔ خبر: 34155051 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

عرضه‌ی 50 هزار جلد کتاب با تخفیف 60 درصد در نمایشگاه ابرکوه

رییس اداره فرهنگ و اشاد اسلامی شهرستان ابرکوه از گشایش نمایشگاه کتاب این شهرستان با عرضه 50 هزار جلد

صاحب‌خبر -

رییس اداره فرهنگ و اشاد اسلامی شهرستان ابرکوه از گشایش نمایشگاه کتاب این شهرستان با عرضه 50 هزار جلد کتاب در پنج هزار عنوان خبر داد.

«حمیدرضا بصیری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه یزد، در این باره تصریح کرد: این نمایشگاه کتاب با همکاری انتشارات الوند پویان در مجتمع فرهنگی بیت العباس (ع) دایر شده و تا دهم مردادماه پذیرای علاقمندان به حوزه کتاب است.

وی با بیان این که در این نمایشگاه 50 هزار جلد کتاب در پنج هزار عنوان در موضوعات مختلف اعم از داستانی، روانشناسی و علوم انسانی، هنر و ادبیات، کودک و نوجوان و غیره با 60 درصد تخفیف عرضه شده است، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه همه روزه از ساعت 9 تا 21 برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

بصیری با اشاره نامزدی ابرکوه در سال گذشته برای کسب عنوان پایتخت کتاب ایران و قرار گرفتن این شهر در جمع 20 شهر برگزیده در این حوزه، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف نمایشگاه مذکور، ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی و واردکردن کتاب در زندگی و سبد خانواده‌ها و تلاش جهت دستیابی به عنوان پایتخت کتاب ایران است.

وی اظهار کرد: برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، قصه‌گویی، معرفی کتاب و نویسندگان از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است و به نفرات برتر هر بخش جوایزی نیز اهداء خواهد شد.

رییس اداره ارشاد ابرکوه بیان کرد: ابرکوه در میان شهرستان‌های استان یزد در حوزه‌های فرهنگی مانند ادبیات، شعر و هنر دارای سبقه‌ای طولانی و منحصربه‌فرد است لذا باید از تمام ظرفیت‌های مردمی و نهادهای مختلف دولتی و بخش خصوصی در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی استفاده کرد.


انتهای پیام انتهای پیام

نظر شما