شناسهٔ خبر: 34154169 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نيروي انتظامي مظهر اقتدار کشور است

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- نماینده کرمانشاه و عضو کمیسیون انرژی مجلس از نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار کشور یاد کرد و گفت: تقویت پلیس منجر به افزایش امنیت در جامعه و مقابله قاطعانه تر با مجرمان می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، "احمد صفری" در دیدار با سردار "جاویدان" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: پلیس جمهوری اسلامی ایران، امروز در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و توانسته با عمل به توصیه ها و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) امنیت بسیار خوبی را در کشور ایجاد کند.
وی با بیان اینکه پلیس و ماموران خدوم انتظامی نقطه قوتی در کشور به شمار می روند، افزود: امید بسیاری از مردم به این نیروی انقلابی و خدوم است تا در زمان بروز مشکلی به داد آنها رسیده و حقشان را از مجرمان بگیرند.
صفری تصریح کرد: در سال های اخیر و با اقدامات خوبی که در ساختار نیروی انتظامی صورت گرفته شاهد افزایش مقبولیت و محبوبیت پلیس در بین مردم بوده ایم، موضوعی که باید تداوم یابد و همه اقشار جامعه، پلیس را از خودشان بدانند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس در بخش دیگری از سخنانش، امنیت امروز جامعه را کم نظیر توصیف کرد و گفت: این امنیت در سایه تلاش ها و مجاهدت های نیروهای نظامی و خصوصا انتظامی حاصل شده که جای قدردانی دارد.
وی همچنین از سردار "اشتری" فرمانده ناجا به عنوان یکی از سرداران رشید اسلام و سربازان نمونه ولایت و رهبری نام برد و گفت: از زمانی که ایشان بر مسند فرماندهی نیروی انتظامی قرار گرفت شاهد تحولات بنیادی در حوزه های مختلف ناجا بوده ایم.
صفری تصریح کرد: افزایش اقتدار نیروی انتظامی، رشد قابل ملاحظه کشفیات قاچاق، سرقت و سایر جرایم، ناامن شدن فضا برای مجرمان، ارائه خدمات متنوع تر به مردم و عمل به توصیه ها و نصایح مقام معظم رهبری از جمله دستاوردهای حضور سردار اشتری در راس مجموعه پلیس بوده است.
این مقام مسئول همچنین با ابراز خرسندی از سپرده شدن سکان فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه به سردار جاویدان، گفت: اقتدار و هیمنه ایشان بر کسی پوشیده نیست و امید می رود از این پس شاهد افزایش چشمگیر امنیت در نقاط مختلف کرمانشاه باشیم.
نماینده کرمانشاه و عضو کمیسیون انرژی مجلس از نیروی انتظامی در پایان گفت: کرمانشاه به برکت وجود فرماندهانی لایق و شجاع نظیر سردار"امان اللهی" فرمانده سابق و سردار "جاویدان" فرمانده فعلی در زمره امن ترین استان های کشور قرار دارد که باعث خوشحالی است.
گفتنی است، در این دیدار سردار "امان اللهی" فرمانده انتظامی سابق کرمانشاه نیز حضور داشت.

نظر شما