شناسهٔ خبر: 34153939 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آیت الله نوری همدانی:

همه مسلمانان باید حمایت خود را از «شیخ زکزاکی» اعلام کنند

قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان در پیامی تأکید کرد: بر همه آزادی‌خواهان و مسلمانان لازم است حمایت خود را از انسان‌های آزادی‌خواه به ویژه شیخ زکزاکی اعلام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در پی وخامت حال و شرایط بحرانی شیخ زکزاکی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم۰

باکمال تاسف خبرهای ناگواری از وضعیت عالم مجاهد جناب اقای شیخ زکزاکی به گوش می‌رسد؛ جنایتی که امروز در کشور نیجریه در حال وقوع است و عده‌ای از انسان‌ها در حال تحمل رنج و شکنجه هستند مایه نگرانی می‌باشد.

این عالم مجاهد را از حقوق اولیه خود محروم نموده و به اتهام واهی مدت زیادی است که در حبس و شکنجه قرار دادند. مدعیان دروغین حقوق بشر چشمان خود را در مقابل این جنایات بسته و سکوت مرگباری را اختیار نموده اند و نفرت و ننگ ابدی را نثار خود کرده‌اند؛ سازمان‌های بین المللی نیز با سکوت در مقابل این جنایت هویت خود را از دست داده‌اند و عملاً به یک تشکیلات بی‌خاصیت مبدل شده‌اند.

بر همه آزادی‌خواهان و مسلمانان لازم است حمایت خود را از این انسان‌های آزادی‌خواه به ویژه شیخ زکزاکی اعلام کرده و این جنایت را محکوم نمایند. مسئولان محترم جمهوری اسلامی نیز تلاش خود را برای نجات این انسان‌های مظلوم بیش از پیش بکار گیرند.

نظر شما