شناسهٔ خبر: 34153725 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اردوی تیم ملی برای آمادگی حضور در مسابقات آسیایی است

ملی‌پوش اصفهانی تیراندازی با کمان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک آذر ماه در تایلند برگزار خواهد شد و اردوی تیم ملی برای کسب آمادگی برای این مسابقات است.

صاحب‌خبر -

امین پیر‌علی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی اظهار داشت: اولین اردوی تیم ملی بعد از مسابقات قهرمانی جهان هلند است که برگزار می‌شود؛ این اردوها برای آمادگی حداکثری برای مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک برگزار می‌شود.

ملی‌پوش اصفهانی تیراندازی با کمان افزود: مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک آذر ماه در تایلند برگزار خواهد شد که برای سه نفر اول سهمیه المپیک توزیع می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: فکر می‌کنم اردو‌های تیم ملی تا آذر ماه به همین روال برگزار شود تا بتوانیم با آمادگی کامل در قهرمانی آسیا شرکت کنیم و حداکثر سهمیه المپیک را کسب کنیم.

پیرعلی در خصوص وضعیت آمادگی خودش نیز گفت: سعی کردم در این مدت حدودا یک ماه که اردو نبود آمادگی جسمانی‌ام را افزایش دهم تا بتوانم با شرایط بدنی مناسب در اردوها شرکت کنم و در این مدت زمان باقی مانده تا مسابقه اصلاحات تکنیکی مورد نظر کادر فنی ر انجام دهم و در بهترین شرایط در مسابقه برای کسب سهمیه المپیک حاضر شوم.

به گزارش فارس، اردوی تیم ملی بزرگسالان رشته ریکرو از یک تا 21 مرداد ماه در سایت تخصصی تیراندازی با کمان برگزار می‌شود و امیر یزدانی و امین پیرعلی از اصفهان در این اردو حاضر خواهند بود.

انتهای پیام/63090/م20/

نظر شما