شناسهٔ خبر: 34153583 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی نداریم

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی نداریم از این رو اگر در فرآیند جذب تسهیلات موفق عمل کنید می توانید تسهیلات بیشتری دریافت کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در همایش روز صنعت که ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تعامل و هماهنگی خوبی در استان قزوین وجود دارد و درخواست‌های متعددی در زمینه طرح‌های توسعه‌ای مطرح می‌شود که ارزشمند است .

وی افزود: با توجه به شرایط آمار و ارقام صنعت و تولید به مقتضای شرایط همواره در فراز و فرود قرار میگیرد.

صالحی‌نیا خاطرنشان کرد: اگر واحدهای تولیدی بتوانند توانمندی‌های خود را شناسایی و به اشتراک بگذارند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: محیط آرام، تامین نقدینگی و مواد اولیه برای تولید، مجموع درخواست‌هایی است که تولید کنندگان و صنعتگران خواستار آن هستند.

وی یادآور شد: در قزوین ۱۶ شهرک‌صنعتی قرار دارد که ۲و نیم درصد کشور را تشکیل می‌دهد و از این رو ظرفیت صنعتی بالایی دارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: امروز باید بتوانیم توانمندی‌های خود را شناسایی کنیم و سپس نهضت ساخت داخل را راه‌اندازی کنیم.

وی تصریح کرد: هیچ صنعت کوچکی بدون قرار گرفتن در زنجیره صنایع بزرگ نمی‌تواند به پویایی و شکوفایی برسد.

صالحی‌نیا خطاب به مسؤولین استان قزوین تأکید کرد: هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی نداریم از این رو اگر در فرآیند جذب تسهیلات موفق عمل کنید می توانید تسهیلات بیشتری دریافت کنید.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان گفت: در شرایط فعلی هیچ انگیزه‌ای به جز حمایت همه جانبه از تولید کارآمد و تحقق اشتغال پایدار نداریم و از این رو تلاش می کنیم تا حمایت خود را از واحدهای صنعتی استان قزوین با نیروی انسانی و کارآفرینان بزرگ و موفق داشته باشیم.

انتهای پیام/م

نظر شما