شناسهٔ خبر: 34153454 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مارکا: منچستریونایتد برای فروش پوگبا به رئال مادرید 200 میلیون یورو درخواست کرده است!

مهدی آزادی

پوگبا فروشی نیست؛ این پیام مدیران منچستریونایتد است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - منچستریونایتد برای فروش پل پوگبا خواهان 200 میلیون یورو شده است.

به گزارش خوزه فلیکس دیاز از مارکا، انتقال پوگبا به رئال مادرید روز به روز بیشتر از واقعیت فاصله می‌گیرد. در حالی که پنجره نقل و انتقالات در لیگ برتر تا 8 آگوست باز است، شیاطین سرخ کماکان با اقداماتشان ثابت می‌کنند هیچ تمایلی به فروش پوگبا ندارند. اگر مدیران آمریکایی این باشگاه تا چندی پیش اصلا حاضر به مذاکره نمی‌شدند، حالا قیمتی فضایی روی پوگبا می‌گذارند تا به نحو دیگری غیرقابل فروش بودن این ستاره فرانسوی را نشان بدهند.

یونایتد حالا 200 میلیون یورو برای پوگبا می‌خواهد که طبعا مادرید تمایلی به پرداخت این رقم ندارد چون آن را معقول نمی‌داند. در این بین پوگبا همچنان بدون ایجاد حاشیه‌ای در تمرینات و بازی‌های منچستر شرکت می‌کند چرا که می‌داند اگر ذره‌ای شانس برای رسیدن به خواسته‌اش که جدایی از شیاطین سرخ و انتقال به رئال مادرید است، وجود داشته باشد، در گرو رفتاری حرفه‌ای در تمرینات است و به عبارتی با طغیان گری چیزی درست نمی‌شود.

رئال چنین رقمی را پرداخت نخواهد کرد و طبعا زیدان هم علی رغم علاقه زیادی که به کار با پوگبا دارد، درک می‌کند چنین ارقامی دیوانه وار هستند و می‌توانند نظم مالی باشگاه را مختل کنند. از این رو بار دیگر گزینه‌های جایگزین روی میز می‌آیند. فن ده بیک و کریستین اریکسن کماکان مورد علاقه بخشی از مدیران هستند و بعید نیست حالا شانس بیشتری برای انتقال آنها وجود داشته باشد. حتی گزینه حفظ سبایوس هم روی میز قرار دارد. 

با این حال فعلا تمرکز سفیدپوشان روی فروش‌ها است. باشگاه حالا درها را به روی انتقال‌های قرضی هم باز کرده است. بازیکنان زیادی هستند که باید تیم را ترک کنند اما به نظر نمی‌رسد انتقالی قریب الوقوع باشد. هامس رودریگز به نظر اولین خروجی خواهد بود.

نظر شما