شناسهٔ خبر: 34153297 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

داداش‌زاده:گروه تیم ملی بهتر از سایر گروه‌ها است/ ویلموتس مثل مربی قبلی رفتار نکند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: گروه تیم ملی، گروه بهتری نسبت به سایر گروه‌ها است اما برای رسیدن به موفقیت باید همه تیم‌ها را ببریم.

صاحب‌خبر -

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص گروه‌بندی مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا و جام‌جهانی که امروز در مالزی برگزار شد، گفت: به نظر من تیم ملی کشورمان الان به جایگاهی رسیده که همه تیم‌های آسیایی از ما حساب می‌برند. ما با کی‌روش به جام جهانی رفتیم اما خط حمله خیلی خوبی نداشتیم هر چند که در بخش دفاعی شرایط خیلی خوبی داریم و کار دفاعی تیم ملی مستحکم‌تر شده است.

این پیشکسوت فوتبال افزود: ما باید بازی‌های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم تا از نظر تدارکات و آماده‌سازی روند خوبی را پشت‌سر بگذاریم. به نظر من قرعه ما بد نیست و شاید تنها رقیب جدی ما تیم ملی عراق باشد که البته کشور ایران کمک زیادی به فوتبال عراق کرد تا آنها شرایط خوبی در فوتبال داشته باشند. به نظر من گروه تیم ملی کشورمان گروه خوبی است و می‌توانیم در این بازی‌ها از تیم ملی و سرمربی جدیدش شناخت خوبی به دست بیاوریم. هر چند که در مراحل بعدی کار سخت‌تر می‌شود. 

وی درباره رقابت تیم ملی با تیم ملی بحرین و خاطرات تلخی که از بازی با این تیم داریم، اظهار داشت: نه تنها بحرین بلکه بازی با تیم‌های عربی همیشه مشکل‌ساز است. بحرین هیچ‌گاه جلوی تیم ملی کشورمان خوب بازی نمی‌کند بلکه یا روی به ضدفوتبال می‌آورند یا اینکه کارهایی می‌کنند تا تمرکز ملی‌پوشان ما به هم بخورد. البته فوتبال بحرین متفاوت شده است و دیگر مثل سال‌های قبل فوتبال بازی نمی‌کند.

داداش‌زاده درباره هم‌گروهی تیم ملی کشورمان با تیم‌های هنگ‌کنگ و کامبوج در این دوره از رقابت‌ها افزود: به جز ژاپن، کره جنوبی و چین سایر تیم‌های شرق آسیا پیشرفت زیادی نکردند اما به اعتقاد من نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت چرا که این موضوع می‌تواند مشکل‌ساز شود. دست کم گرفتن این رقبا می‌تواند آرامش تیم ملی را به هم بزند و اگر ما می‌خواهیم موفق شویم باید همه بازی‌ها را ببریم.

وی در مورد عملکرد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی کشورمان هم خاطرنشان کرد: در حال حاضر شناخت خیلی زیادی نسبت به او نداریم اما امیدوارم که بتواند به تیم ملی کمک کند و ان‌شاءالله عملکرد او به گونه‌ای باشد که مردم از تیم ملی رضایت داشته باشند چرا که لذت فوتبال با حضور تماشاگران به وجود می‌آید. امیدوارم ویلموتس برخلاف مربی گذشته طوری رفتار کند که مردم باز هم به تیم ملی علاقه‌مند شوند و مثل دهه 60 و 70 شاهد حضور 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی باشیم. 

انتهای پیام/

نظر شما