شناسهٔ خبر: 34153226 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

اولین پرسش و پاسخ عمومی مربوط به سرویس استیدیا فردا برگزار می‌شود

حمید کوهپیما

صاحب‌خبر -

اگر سرویس جدید شرکت گوگل یعنی استیدیا نظر شما را به سمت خود جلب کرده است ولی همچنان سوالاتی در ذهن شما وجود دارند که بی‌جواب مانده‌اند، خبر خوبی برای شما داریم. اولین پرسش و پاسخ عمومی مربوط به این سرویس روز پنج‌شنبه ۲۷ تیر ماه سال جاری (۱۸ جولای سال ۲۰۱۹ میلادی) برگزار خواهد شد و اگر خوش‌شانس باشید، ممکن است پاسخ سوال‌های خود را به دست آورید.

یکی از اعضای ارشد گوگل استیدیا امروز این خبر را در صفحه‌ی رسمی Reddit خود منتشر کرده است. با این حال، پیش از این که سوال خود را در صفحه‌ی AMA مربوط به این سرویس مطرح کنید، بهتر است آن‌چه که تا به این لحظه از این سرویس می‌دانیم را مرور کنید.

  • حداقل ۲۸ بازی در زمان عرضه‌ی این سرویس در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. انتشار بازی‌های بزرگ و عرضه‌ نشده‌ای مانند Baldur’s Gate 3 و Ghost Recon: Breakpoint برروی این سرویس تایید شده‌اند.
  • این سرویس در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. تاریخ دقیق عرضه هنوز مشخص نشده است.
  • اشتراک ماهیانه‌ی این سرویس با نام استیدیا پرو (Stadia Pro) با قیمت ۹٫۹۹ دلار، بازی‌های رایگان را همانند سرویس‌هایی مانند پلی‌استیشن پلاس و یا اکس‌باکس لایو گلد در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • نسخه‌ی Founder’s Edition این سرویس شامل یک کنترلر، یک Chromecast Ultra با قابلیت استریم با کیفیت ۴K، بازی Destiny 2، سه ماه اشتراک استیدیا پرو و امکان هدیه دادن یک اشتراک سه ماهه به یکی از دوستانتان می‌شود. علاوه بر این، خرید این نسخه محدودیت تعداد حروف در زمان انتخاب نام را برای شما حذف می‌کند.
  • کسانی که قصد خرید نسخه‌ی پروی سرویس استیدیا را ندارند، باید به کیفیت ۱۰۸۰P بسنده کنند؛ چرا که آن‌ها به کیفیت ۴K دسترسی نخواهند داشت. علاوه بر این، برخلاف اشتراک پرو که کیفیت صدای محیطی ۵٫۱ را به شما ارائه می‌دهد، نسخه‌ی عادی تنها کیفیت صدای Stereo را در اختیار شما قرار می‌دهد. البته هر دو اشتراک نرخ فریم ۶۰ را به شما ارئه خواهند داد.
  • برای دریافت کیفیت ۱۰۸۰P، شما به اینترنتی با سرعت دانلود ۱۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود ۱ مگابیت نیاز خواهید داشت. در مقابل، برای استریم بازی‌های با کیفیت ۴K به اینترنتی با سرعت ۳۵ مگابیت نیاز خواهید داشت.
  • کاربران می‌توانند بازی‌های خود را به وسیله‌ی Chromecast برروی تلویزیون خود استریم کنند. علاوه بر این، امکان تجربه‌ی بازی‌ها به وسیله‌ی رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند از طریق نرم‌افزار گوگل کروم (Chrome) وجود خواهد داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما