شناسهٔ خبر: 34153135 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

غیررسمی؛ دنیله ده روسی به بوکاجونیورز پیوست

محمد رضایی

از المپیکو و رم به لا بومبونرا و بوینس آیرس!

صاحب‌خبر -

طرفداری- درحالیکه دنیله ده روسی نسبت به ادامه فعالیت خود به عنوان بازیکن در تیمی به غیر از رم مردد بود، سرانجام تصمیم گرفته است که پیراهن تیمی در خارج از اروپا را بر تن کند. او فصل آینده در بوکاجونیورز بازی خواهد کرد.

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ ده روسی برای انتقال به آرژانتین با مسئولان بوکاجونیورز و مدیر ورزشی این باشگاه، نیکولاس بوردیسو به توافق رسیده است. بوکا مدت ها به دنبال ده روسی بود و سرانجام موفق شد نظر این بازیکن برای بازی در آمریکای جنوبی را جلب کند. قرارداد ده روسی یک ساله است اما در قرارداد این بازیکن، بندی وجود دارد که اگر بخواهد می تواند در ابتدای سال 2020 با فسخ قرارداد خود برای حضور در کلاس های مربیگری کورچیانو اقدام کند. بنابراین هافبک سابق رم ممکن است فقط 5 تا 6 ماه در آرژانتین به میدان برود. به زودی بوکاجونیورز قرارداد اولیه را برای ایجنت این بازیکن ارسال می کند و پس از امضای آن، ده روسی ایتالیا را به مقصد آرژانتین ترک خواهد کرد.

لازم به ذکر است ده روسی قبلا اعلام کرده بود که در صورت تک باشگاهی ماندن و آویختن کفش هایش در رم، تنها بابت بر تن نکردن پیراهن یک باشگاه حسرت خواهد خورد و آن باشگاه، بوکاجونیورز است. حالا او می تواند بدون حسرت، به دوران حرفه ای خود خاتمه بدهد.

نظر شما