شناسهٔ خبر: 34152885 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

تجربه سفرهای ساحلی در تابستان ۹۸ در بهترین تورهای مسافرتی

سفر‌های ساحلی در تابستان کار واجب الاجرایی است که تابستان را کامل می‌کند، آژانس گردشگری مقتدر سیر تور‌های گردشگری را به سر تا سر دنیا برنامه‌ریزی می‌کند و بالا‌ترین استاندارد‌ها گردشران را به شهر‌های دیدنی و جدید می‌برد. در اینجا چند پیشنهاد گردشگری را مطالعه کنید و از میانشان مقصدی برای خوش‌گذرانی‌های آبی در تابستان انتخاب کنید.

صاحب‌خبر -

تور آنتالیا ؛ اقامت در هتل‌های ساحل

تور آنتالیا را نمی‌شود بدون انتخاب هتل چهار و پنج ستاره آل و یو آل تصور کرد تور‌های لوکس با کیفیت بسیار خوب برای تفریح تابستانه در آژانس مقتدر سیر لیست شده‌اند،‌ تمامی هتل‌ها خدمات سرو نوشیدنی و غذای ۲۴ ساعته دارند.

هتل را در ساحل‌های نزدی‌کتر مانند لارا و بلک یا کمر انتخاب کنید تا دست رسی راحت تری به داخل شهر آنتالیا و مراکز خریدی همچون مال آو آنتالیا و یا دپو داشته باشید.

به شهر قدیمی کاله‌ایچی بروید و از خانه‌های زیبای آنتالیا دیدن کنید در قهوه خانه‌هایش چای ترکی بنوشید و از وزش نسیم خنک دریای مدیترانه لذت ببرید. بندر کاله‌ایچی نیز بسیار دیدنی است که قایقهای بامزه فراوانی گردشگران را در اطراف می‌گردانند.

پارک آبی اند او لجند برای گردشگران مخصوصا خانواده‌های دارای فرزند بسیار جذاب است اینجا از بخش‌های متنوع تشکیل شده که برای تمامی سنین وسایل بازی در نظر گرفته شده این پارک را در لیست کارها بگنجانید و همراه عزیزانتان تفریح کنید.

تور‌ آنتالیا با سه پرواز‌ اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر اجرا می شوند که پرواز های ایرانی البته در فرودگاه اسپارتا فرود می‌آیند. اگر با افراد مسن و بچه‌ها سفر می‌کنید توصیه می‌کنیم حتما تورهایی که با پرواز اطلس جت هستند را رزرو کنید تا مسیر هتل به فرودگاهنزدیکتری داشته باشید البته درهر صورت با ترنسفر‌های رایگان آژانس مقتدر سیر تابان به هتل محل اقامت خود در سواحل زیبای آنتالیا می‌رسید.

انتالیا به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب قدمت تاریخی فراوانی دارد به بازدید از سایت تاریخی المپوس بروید و از شهر باستانی اسپندوس دیدن کنید.

برای ورود به آنتالیا نیاز به ویزا ندارید فقط کافی است گذرنامه شما حداقل ۶ ماه اعتبار داشه باشد برای دریافت اطلاعات کافی با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

گگ

تور تایلند؛ سفر تابستانه به جزیره‌های هیجان‌انگیز آسیا  

تور تایلند انتخاب خوبی برای سفری پر از خوش‌گذرانی است،‌شب‌های طولانی پاتایا و پوکت بهترین تجربه در سفر‌های تابستانی است اینجا کشوری است که کافه‌ها و بازار‌های ۲۴ ساعته دارد و مردمش همیشه بیدارند.

سفر‌های تابستانی به مقصد تایلند علاوه بر پوکت و پاتایا به صورت ترکیبی به بانکوک و ساموئی نیز برنامه‌ریزی شده‌اند و با یک سفر می‌توانید دو شهر این کشور زیبا را ببینید و در آنها اقامت کنید.

تایلند کشور ارزانی‌ است و هتل های چهار و پنج ستاره خوبی هم دارد البته در پوکت یا پاتایا بهتر است هتل استخر دارد و یا نزدیک ساحل انتخاب کنید، تمامی هتل‌های پیشنهادر آژانس مقتدر سیر دارای صبحانه رایگان هستند وروزتان را پر انرژی آغاز می‌کنید. تور‌ها را  از روی وب سایت آژانس بررسی کنید.

در سفر به تایلند گرفتن ماساژهای تایلندی را فراموش نکنید که حس راحتی را در شما بوجود می‌آورد اینجا پر از مراکز ماساژ است که با نرخ‌های مختلف در انواع ماساژ‌ها به شما سرویس می‌دهند.  

بانکوک با داشتن مراکز خرید خوب بهترین فرصت برای خرید‌های سالانه شماست. برای این منظور حتما به میدان سیام و خیابان پراتوام بزنید، اگر به دنبال مراکز خرید خوب بودید حتما به سیام پاراگون و سنترال ورد سری بزنید.

معابد دیدنی بانکوک را ببنید و با آنها عکس یادگاری بگیرید. البته با گشت شهری که آژانس ترتیب می‌دهد نیز بسیاری از دیدنی‌های برجسته شهر‌ها را می بینید.

گردشگران با پرواز ماهان به مقصد می‌رسند و دارای ترنسفر‌های فرودگاهی هستند.  

در سواحل زیبای پوکت و پاتایا قدم بزنید و از ماسه‌های نرم و لطیف زیر پاهایتان لذت ببرید در آبهای در‌یای آندمان شنا کنید و از طبیعت بکر و سبز لذت ببرید.

تایلند را در تابستان امسال ببنید و به شبهای تابستانی بانکوک سفر کنید برای گرفتن ویزای تایلند و رزرو سفر با کارشناسان مقتدر سیر تماس بگیرید.

گگگ

تور مالزی؛ سفر تابستانی به پنانگ و لنکاوی

مالزی کشوری خوش‌ آب و هوا و سرسبز است که با شهر‌های زیبای ساحلی همچون پنانگ و لنکاوی حس می‌کنید وارد یک پارک طبیعی بزرگ شده اید.

با ورود به کوالالامپور برج‌های دوقولو پتروناس نمایان هستند اگر علاقه به این برج‌ها داشتید می‌توانید برای تماشای شهر به بالای برج‌های پتروناس بروید و غروب خورشید را تماشا کنید.

کوالالامپور برای سفر همراه خانواده بسیار مناسب است اینجا باغ وحش و پارک آبی جذابی برای تفریح خانواده  ها دارد و در مراکز خرید سوریا از برند‌های خوبی خرید می کنید و بچه‌ها در بخش بازی این مرکز خرید مشغول می‌شوند.

سفر‌ها با پرواز ماهان صورت‌های ترکیبی و متنوع برنامه‌ریزی می‌شونددر تمام تور‌ها گردشگران دارای ترنسفر بین شهری و فرودگاهی هستند و گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان هستند که از دیدنی‌های جذاب این سرزمین دیدن کنند.

در کوالالامپور هتل سه ستاره هم می‌توانید با خیال راحت رزرو کنید اما در پنانگ و لنکاوی حتما هتل چهار ستاره و یا پنج ستاره با امکانات رفاهی مناسب رزرو کنید چون خدمات هتل ها در این شهر‌ها ارزان است و بهترین کیفیت را دارند و در سفر‌های تابستانی هتل‌های ساحلی و امکاناتی همچون استخر‌های خوب و پارک بازی برای کودکان اهمیت زیادی دارد.

در پنانگ به همراه همسفرانتان به تلوک باهانگ بروید اینجا در یک مزرعه پر از شاهپرک است، می‌توانید در دشت‌های این دنیای رویایی برای عکس بگیرید و از دیدنشان هیجان زده شوید.

برای سفر‌های آرامش بخش ساحلی با تور مالزی برنامه‌ریزی کنید و با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

 

منبع : ویرلن

نظر شما