شناسهٔ خبر: 34151959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیر کل آموزش و پرورش استان

مهمترین رسالت آموزش و پرورش تحقق سند تحول بنیادین است/ محور سند تحول بنیادین نیروی انسانی ماهر و توانمند می باشد.

رخشانی گفت: محور سند تحول بنیادین و توسعه جامعه نیروی انسانی ماهر و توانمند می باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمید رضا رخشانی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دلگان، اظهار داشت: مهمترین رسالت آموزش و پرورش تحقق سند تحول بنیادین است و محور سند تحول بنیادین نیروی انسانی ماهر و توانمند می باشد.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مجموعه همکاران آموزشی و اداری دلگان و فرماندار سخت کوش این شهرستان، از همکاری و تعامل سپاه پاسداران و موسسات مردم نهاد در جریان تحقق برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش مراتب سپاس مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت استان را اعلام نمود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آموزش مهارتهای علمی، حرفه ای و زندگی را سه هدف تعریف شده در سند تحول بنیادین عنوان نمود و بیان کرد: مسلح کردن دانش آموزان به علم و آگاهی، حرفه آموزی و اشتغالزایی و آموزش مهارتهای همزیستی و روحیه اجتماعی و کار گروهی، ضرورت امروز آموزش و پرورش است.

وی بر تربیت دانش آموزان و آموزش آنها برای خدمت و عشق ورزی به نظام و جامعه با هدف رشد و شکوفایی و عدالت پروری تاکید نمود.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هم به ارائه گزارشی از وضعیت موجود فضا و امکانات در شهرستان دلگان پرداخت و از مساعدت و همراهی این اداره کل در راستای برطرف نمودن نواقص و کمبودها در این شهرستان خبر داد.

فرماندار دلگان نیز معلم را الگو، منشأ و عاشق خدمت عنوان نمود و بیان داشت: نگاه ویژه و موثر مسئولان به دلگان جای قدردانی دارد.

وی خواستار توسعه و بازسازی فضاهای شبانه روزی و هنرستان‌ها در شهرستان شد و افزود: سال تحصیلی آینده سال شکوفایی علوم پایه در دلگان خواهد بود.

همچنین  مدیر کل آموزش و پرورش استان از فضای آموزشی و خوابگاههای دبیرستان دخترانه حضرت خدیجه کبری( س) دلگان بازدید کرد

 

نظر شما