شناسهٔ خبر: 34151357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دمای هوا در خوزستان افزایش می‌یابد

مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان گفت: از فردا تا اواسط هفته آینده روند افزایش دما و و وقوع دماهای ۵۰ و بالاتر به ویژه در روزهای یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده در برخی نقاط استات مورد انتظار است.

صاحب‌خبر -

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، درباره آخرین وضعیت هواشناسی استان خوزستان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان دهنده وزش بادهای متوسط تا شدید در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی استان تا پایان هفته جاری به ویژه امروز است.

وی با اشاره به این‌که تا پایان هفته جاری به ویژه امروز احتمال برخاستن گرد و خاک موقتی در مناطق یاد شده وجود دارد، بیان کرد: ضرایب بالای ناپایداری در امروز سبب رشد ابر در نیمه شرقی و مرکزی استان و احتمال رگبار پراکنده در ارتفاعات شرقی استان می‌شود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان گفت: از فردا تا اواسط هفته آینده روند افزایش دما و و وقوع دماهای 50 و بالاتر به ویژه در روزهای یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده در برخی نقاط استان مورد انتظار است.

وی خاطرنشان کرد: از اواسط روز پنجشنبه تا شنبه به دلیل جریانات جنوبی در سواحل شرقی خلیج فارس افزایش نسبی رطوبت در شهرهای ساحلی به ویژه بندرماهشهر و هندیجان پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته شوش با 49 و دزفول با 25 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین گزارش شده‌اند، ادامه داد: حداکثر دمای اهواز به 47 و حداقل نیز به 31 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

انتهای پیام/ ز

نظر شما