شناسهٔ خبر: 34150929 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

محمدی: دبیر درد کشتی را می‌داند

فارس

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: فدراسیون کشتی از بلاتکلیفی درآمد و یک نفر از جنس کشتی رئیس این فدراسیون شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش مشرق، مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی صبح امروز برگزار شد و در پایان این مجمع علیرضا دبیر با کسب 31 رای برای 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شد.

در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: همه احساس می‌کردند که رقابت بین دبیر و بنی‌تمیم است اما اتفاق دیگری داشت رقم می‌خورد اما خدا را شکر می‌کنم به خوبی تمام شد.

بیشتر بخوانید:

داورزنی: دبیر به تنهایی موفق نمی‌شود

وی در پاسخ به این سؤال که مهمترین خواسته شما به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی از دبیر چیست، گفت:‌ مهمترین خواسته من از رئیس جدید این است که حمایت همه جانبه کند و زمان کافی در اختیار کادر فنی بگذارد. درخواست من حداقل تا 2020 و حداکثر تا 2024 است.

محمدی در ادامه صحبت‌های خود گفت‌: خدا را شکر این اتفاق افتاد و سرنوشت این فدراسیون مشخص شد. یک نفر از جنس کشتی رئیس فدراسیون شد. به دبیر و جامعه کشتی تبریک می‌گویم. برای خانواده کشتی و دبیر آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در ادامه گفت:‌ امروز مجمع،‌ مجمع خوبی بود اما خب  من واقعا نگران بودم، ناراحت بودم. عدم حضور قهرمانان جهان و المپیک ما در این مجمع، جای تاسف داشت. ای کاش آنها در مجمع حضور داشتند. خادم و جدیدی سرمایه ورزش کشور هستند. ما باید آنها را جذب کنیم نه اینکه دفع کنیم. در کل امروز مجمع خوبی برگزار شد و کشتی از بلاتکلیفی درآمد. 

وی در پاسخ به این سؤال که چه شد که یک باره فقط علیرضا دبیر تائید شد، گفت: من خیلی در ریز داستان و جریان نیستم اما خدا را شکر او آمد و بنی‌تمیم هم بود. باید تشکر کنیم از کسانی که قبلا برای فدراسیون کشتی زحمت کشیدند، رسول خادم و حمید بنی‌تمیم خیلی زحمت کشیدند.

محمدی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کردید رقابت بین دبیر و نصیرزاده به دور دوم کشیده شود، گفت: شاید هیچ کسی فکرش را نمی‌کرد اما او تلاش کرد و رایزنی کرده بود. همه احساس می‌کردند رقابت بین دبیر و بنی‌تمیم باشد اما در پایان به خوبی تمام شد. 

وی در پاسخ به این سؤال که 13 ماه تا المپیک توکیو باقی مانده، مردم انتظار زیادی از کشتی دارند،‌ گفت‌: هیاهوی امروز که اینجا وجود دارد و تمام اتفاقاتی که پیرامون کشتی روی می‌دهد همه آن به حوزه فنی برمی‌گردد. یعنی تمام این موضوعات و تدارکات باید در فدراسیون ما رخ دهد تا نتیجه کار ما به خصوص در تیم ملی بزرگسالان، حالا ما هر چه در نوجوانان و جوان موفق شویم اما پیشانی کار در فدراسیون‌ها تیم ملی بزرگسالان است. به خصوص کشتی که همه از آن انتظار دارند. کار،‌کار سختی است زمان خیلی کم است و امیدوارم زمان کافی در اختیار کادر فنی قرار بگیرد. برنامه کوتاه مدت، بلندمدت و میان مدت همانطور که دبیر اشاره کرد. ما باید المپیک را ببینیم. بازی‌های آسیایی 2022 را ببینیم و بعد از آن به 2024 فکر کنیم و امیدواریم این برنامه‌ریزی و نگاه بلندمدت باشد و نتیجه کار مشخص شود.

وی در پاسخ به این سؤال که شما به عنوان سرمربی تیم ملی آزاد چه انتظاری از رئیس جدید فدراسیون دارید، گفت: قطعا او درد کشتی را خوب می‌فهمد و از جنس این کار است. ما حرف همدیگر را خوب می‌فهمیم. حتما می‌تواند در خیلی از موضوعات و حوزه‌های فنی کمک کند. امیدوارم آن وفاق و همدلی به وجود بیاید. حامیان مالی بیایند و به ما کمک کنند. مشکلات مالی می‌تواند چرخ کشتی را در حرکت کند کند.

وی در پاسخ به این سؤال که دبیر مصاحبه کرده کادر فنی پرقدرت در هر دو تیم به کار خود ادامه دهند،‌ شما با قدرت ادامه می‌دهید و مشکلی که ندارید؟ نخیر مشکلی نیست، ما دیوانه این کار هستیم. هم من و هم بنا. 8 ماه پیش در آن شرایط آمدیم و قبول کردیم. مگر قرار است ما نباشیم؟ (با خنده) قطعا رئیس فدراسیون می‌تواند تصمیم بگیرد. هر کسی که می‌تواند به کشتی کمک کند، بسم‌الله اما تا زمانی که کشتی به ما نیاز داشته باشد  ما مدیون کشتی هستیم. بنده خودم را می‌گویم. من یک خواسته‌ای دارم،‌ زمان کافی به کادر فنی بدهند حداقل تا 2022 و حداکثر 2024 فرصت دهند و بعد از آن نتیجه کار مشخص می‌شود.

نظر شما