شناسهٔ خبر: 34150601 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

یلی: مسابقات جوانان جهان با بزرگ سالان در یک سطح است

پشت خط زن خراسانی عضو تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: سطح رقابت‌های جوانان جهان با رقابت‌های نوجوانان خیلی متفاوت است، حتی می توان گفت جوانان جهان با بزرگ سالان در یک سطح است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، پوریا یلی در خصوص وضعیت آمادگی خود در آستانه رقابت‌های والیبال جوانان جهان، اظهار کرد: بعد از یک سفر طولانی که از شیکاگو به استانبول و در ادامه به بحرین داشتم ، شرایط نسبتاً خوبی دارم. تمریناتم را هم شروع کردم و امیدوارم هر چه زودتر با تیم هماهنگ شوم. 

وی بیان کرد: سطح رقابت‌های جوانان جهان با رقابت‌های نوجوانان خیلی متفاوت است. حتی می توان گفت جوانان جهان با بزرگ سالان در یک سطح است. ما قهرمان جوانان آسیا و همین طور قهرمان نوجوانان جهان شده‌ایم و باید از این قهرمانی‌ها دفاع کنیم و تلاش داریم بهترین نتیجه را کسب کنیم تا دست خالی به ایران برنگردیم. 

پشت خط زن تیم ملی والیبال درباره نتایج تیم ملی در لیگ ملت‌ها و راه نیافتن  تیم به جمع چهار تیم برتر، خاطر نشان کرد: ورزش حرفه‌ای همین است و گاهی اوقات شکست نیز وجود دارد. اگر بخواهیم با هر برد دچار غرور شویم و با هر شکست زمین بخوریم و خودمان را سرزنش کنیم نمی توانیم ادامه دهیم. لیگ ملت ها تمام شده و الان تمام تمرکز من جوانان جهان است که امیدوارم با دست پر به ایران برگردیم. از مردم خواهش می‌کنم ما را دعا کنند تا بتوانیم با کسب نتایج خوب باعث افتخار ایران شویم.

 

نظر شما