شناسهٔ خبر: 34150358 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرداخت ۶ میلیون دلار به ۳۱ هزار زائر خانه خدا

یک مقام مسئول از پرداخت ۶ میلیون و ۶۱۰ هزار و ۴۴۸ دلار ارز به ۳۱ هزار و ۱۲۷ زائر خانه خدا خبر داد.

صاحب‌خبر -

ببه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بانک ملی از تاریخ ۱۲ تیر ۹۸ اقدام به پرداخت ارز به زائران حج تمتع در تمام شعب ارزی بانکی خود کرده است و  قرار است که حداکثر به هر زائر ۲۰۰ دلار آمریکا پرداخت شود.

براین اساس، گفته می‌شود هر دلار به زائر ایرانی با نرخ بازار آزاد توسط شعب بانک ملی پرداخت می‌شود و این نرخ مطابق روز و نوسانات تغییر پیدا می کند.

یک منبع آگاه در بانک ملی در گفت‌وگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه، از میزان تخصیص ارز به حجاج بیت اللّه الحرام خبر داد و گفت: از تاریخ ۱۲ تیر ۹۸ تا ۲۵ تیر ۹۸ تعداد ۳۱ هزار و ۱۲۷ نفر در کشور با در دست داشتن مدارک لازم اقدام به دریافت ارز (دلار آمریکا) کرده اند.

وی افزود: در مجموع به ۳۱ هزار و ۱۲۷ نفر زائر خانه خدا مبلغ ۶ میلیون و ۶۱۰ هزار و ۴۴۸ دلار آمریکا، با نرخ روز بازار آزاد به صورت اسکناس تحویل داده شده است. روند عرضه ارز به مسافران تا آخرین اعزام کاروان‌ها به سرزمین حج ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: آغاز فروش ارز به زائران حج تمتع/حداکثر به هر زائر ۲۰۰ دلار آمریکا داده می‌شود

گفتنی است برای دریافت ارز مورد نیاز زائران خانه خدا افراد به صورت فردی یا رئیس کاروان با در دست داشتن مدارک لازم تیم اعزامی، به شعب ارزی بانک ملی در سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

جزئیات ارز پرداختی به حاجیان ایرانی طی ۱۲ روز گذشته

نظر شما