شناسهٔ خبر: 34150347 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

آیت الله شیخ عیسی قاسم: رسالت حوزه‌ علمیه خواهران، تربیت زنان مطیع در برابر اوامر الهی است

ابنا

عضو بحرینی شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: در گذشته شوروی و امروزه آمریکا با جدیت و صلابت سعی بر قدرت گرفتن تفکر باطل خود داشته‌اند و ما اگر با صلابت و جدیت از فرهنگ اصیل و حقه اسلام دفاع کنیم یقیناً پیروز خواهیم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ عضو بحرینی شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران که سه‌شنبه شب در قم برگزار شد با اشاره به اینکه اگر زنان یک جامعه اگر بانوان یک جامعه به خوبی تربیت شوند، مردان و همه جامعه نیز رشد می‌کنند بیان کرد: از رسالت‌های حوزه‌های علمیه خواهران تربیت زنان مطیع در برابر به اوامر الهی است.

آیت‌الله شیخ «عیسی قاسم» افزود: امروزه آمریکا در بحرین، ایران و همه کشورها سعی می‌کند تهاجم فرهنگی داشته باشد و جامعه اسلامی باید با این مسئله مقابله کند.

وی تصریح کرد: امروزه فرهنگ‌های مختلفی در مناطق و کشورهای مختلف وجود دارد که با یکدیگر تعارض دارند و هیچ کشوری نمی‌تواند در مقابل فرهنگ‌های دیگر دیوار بکشد اما در این تعارض و نزاع، فرهنگی که اصیل‌تر باشد باقی می‌ماند و پیروز می‌شود.

این عالم برجسته بحرینی با بیان اینکه دو جبهه کفر و اسلام تلاش و جدیت بسیار زیادی برای مقابله با یکدیگر دارند خاطرنشان کرد: در گذشته شوروی و امروزه آمریکا با جدیت و صلابت سعی بر قدرت گرفتن تفکر باطل خود داشته‌اند و ما نیز اگر با صلابت و جدیت از فرهنگ اصیل و حقه اسلام دفاع کنیم یقیناً پیروز خواهیم شد.

وی با بیان اینکه جبهه اسلام باید از ظرفیت‌ها و فرصت‌های خود به خوبی استفاده کند تشریح کرد: آمریکا و جبهه کفر بر ایده‌های غلط و مادی خود بسیار اصرار دارند و ما با اصرار، پایداری و حمایت از ایمان و دین خود می‌توانیم در مقابل آن‌ها بایستیم و پیروز شویم.

..............................
پایان پیام/ 167

نظر شما